Tecnotree sai 2,2 miljoonan euron tilauksen Nigeriasta

22.8.2013 klo 15.45

Tecnotree on vastaanottanut 2,2 miljoonan euron tilauksen Afrikan johtavalta operaattoriryhmältä toimittaakseen jo käytössä olevat järjestelmät korvaavat Tecnotree AgilityTM Convergent Billing ja Care –ratkaisut Nigeriaan. Tilauksen toimitukset ovat jo alkaneet ja niiden odotetaan jatkuvan seuraavan kahdentoista kuukauden ajan.

“Näiden toimitusten myötä asiakkaamme ottaa tärkeän ensi askeleen kohti aidosti integroitua liiketoiminnan IT-kokonaisratkaisua, jossa eri osakomponenttien väliset rajapinnat on standardoitu ja joka tukee operaattoriliiketoiminnan arvoketjun kaikkia vaiheita. Näiden edistysaskelien avulla asiakkaamme voi odottaa parasta mahdollista tuottoa IT-sijoituksilleen”, sanoo Padma Ravichander, Tecnotreen ratkaisutoimitusyksikön johtaja.

TECNOTREE CORPORATION

Ilkka Raiskinen, toimitusjohtaja, puh. 045 311 3113

NASDAQ OMX Helsinki Ltd

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on yli 1100 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria yli 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.