Tecnotree voitti 10,6 miljoonan dollarin digitaaliset transformaatioprojektit yhdeltä Lähi-idän ja Afrikan alueen suurimmista teleoperaattoriryhmittymistä

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 18.10.2021 klo 9.45

Yksi suurimmista teleoperaattoriryhmittymistä Lähi-itä ja Afrikan alueella on valinnut Tecnotreen Digital BSS tuoteperheen tuotteet sen digitaaliseen muutosmatkaan kahdessa valitussa maassa. Tämä ryhmittymä on Tecnotreen uusi asiakas.

Näissä hankkeissa Tecnotree tarjoaa valikoiman BSS tuoteperheen tuotteita ja tukipalveluja, joiden kokonaisarvo on noin 10,6 miljoonaa dollaria. Tecnotree arvio toimittavansa lisenssin yhdessä toteutuspalveluiden kanssa vuoden sisällä ja antaa tukipalveluja viiden vuoden ajan.

Tecnotree uskoo, että tämän asiakkaan saamisella on strategisia etuja. Se vahvistaa entisestään Tecnotreen asemaa Lähi-idän ja Afrikan alueella sekä vahvistaa sen tuotteiden uskottavuutta. Lisäksi Tecnotree voisi tulevaisuudessa saada lisää tilauksia tältä ryhmittymältä muihin maihin tai tuotteisiin.

Priyesh Ranjan, talousjohtaja, puh. +971 50 955 1188

Tecnotree on kokonaisvaltaisten, digitaalisten liiketoiminnan hallintaratkaisujen (full stack) toimittaja operaattorikentässä. Tecnotreellä on yli 40 vuoden kokemus, sekä todistettu kyky toimittaa ratkaisuja, jotka mahdollistavat asiakkaiden toiminnan digitalisoinnin. Avoimeen lähdekoodiin perustuvat tuotteet ja ratkaisut kattavat koko liiketoimintaprosessin (tilauksesta rahaksi), ja tilausten hallintapalvelut, niin teleoperaattoreille, kuin myös muille peruspalvelujen tarjoajille. Tecnotreen tuotteista ja sovellusalustoista hyötyy yli 800 miljoonaa tilaajaa maailmanlaajuisesti.
Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tutustu lisää www.tecnotree.com