Tecnotree voitti digitaalisen muutossopimuksen MTN:n viidelle toimialueelle Afrikassa

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 23.6.2021 klo 9.45

MTN on valinnut Tecnotreen digitaaliseen muutosprojektiin viidelle toimialueelleen Afrikassa. Viisivuotisen sopimuksen mukaisesti Tecnotree toimittaa Digital BSS Suite 5:nsä MTN Beninissä, MTN eSwatinissa, MTN Sambiassa, MTN South Sudanissa ja MTN Norsunluurannikolla auttaakseen nopeuttamaan liiketoiminnan kasvua, lisäämään ketteryyttä ja parantamaan toiminnan tehokkuutta. TM Forum -standardien mukainen Digital BSS Suite 5 antaa MTN:lle mahdollisuuden toimittaa nopeasti uusia ja kiinnostavia pilvipohjaisia ​​digitaalisia palveluja asiakkailleen kaikissa liiketoimintaprosesseissa ja kanavissa.

Projekti toimitetaan digitaalisesti ja se sisältää tuoteohjelmistojen lisensointi, toteutus ja muutoksen jälkeiset palvelut MTN:n Ambition 2025-aloitteen tukemiseksi. Lisäksi monivaiheinen strateginen muutoshanke päivittää nykyiset Tecnotree-järjestelmät uudeksi huipputekniseksi Tecnotree Digital Suite -sovellukseksi, joka koostuu yli kymmenestä tuotteesta, jotka palvelevat sekä kuluttajia ja yrityksiä.

Priyesh Ranjan, talousjohtaja, puh. +971 50 955 1188

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin. Tecnotreen ratkaisuista hyötyy yli 800 miljoonaa tilaajaa maailmassa. Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tutustu lisää www.tecnotree.com