Tecnotreelle 5,4 miljoonan dollarin laajennustilaus Latinalaisesta Amerikasta

16.11.2012 klo 08.50

Operaattoreiden IT-ratkaisutoimittaja Tecnotree on vastaanottanut laajennustilauksen latinalaisamerikkalaiselta operaattoriryhmältä. Sopimuksen arvo on 5,4 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria.

Sopimuksen mukaan Tecnotree toimittaa tilaaja- ja liikennemäärien laajennukset useisiin Latinalaisen Amerikan maihin, joissa on aiemmin käyttöönotettu Tecnotreen tosiaikainen veloitusjärjestelmä. Laajennusten tarve johtuu kasvaneesta dataliikenteestä. Toimitukset on aloitettu ja ne oletetaan saatavan päätökseen tämän vuoden loppuun mennessä.

“Asiakkaamme, merkittävä operaattoriryhmä, kokee parhaillaan voimakasta kasvua erilaisten kuluttajille suunnattujen datapalveluiden käytössä ja olemme etuoikeutettuja saadessamme auttaa heitä vastaamaan nousevaan kysyntään”, toteaa Tecnotreen Latinalaisen Amerikan aluejohtaja Oscar Fernandez.

Kaj Hagros, toimitusjohtaja, puh. 040 849 1749
Ingrid Peura, viestintätoimisto Netprofile, puh. (09) 6812 080, info@netprofile.fi

Jakelu
NASDAQ OMX Helsinki Oy