Tecnotreelle 5,4 miljoonan dollarin laajennustilaus Latinalaisesta Amerikasta

16.11.2012 klo 08.50

Operaattoreiden IT-ratkaisutoimittaja Tecnotree on vastaanottanut laajennustilauksen latinalaisamerikkalaiselta operaattoriryhmältä. Sopimuksen arvo on 5,4 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria.

Sopimuksen mukaan Tecnotree toimittaa tilaaja- ja liikennemäärien laajennukset useisiin Latinalaisen Amerikan maihin, joissa on aiemmin käyttöönotettu Tecnotreen tosiaikainen veloitusjärjestelmä. Laajennusten tarve johtuu kasvaneesta dataliikenteestä. Toimitukset on aloitettu ja ne oletetaan saatavan päätökseen tämän vuoden loppuun mennessä.

“Asiakkaamme, merkittävä operaattoriryhmä, kokee parhaillaan voimakasta kasvua erilaisten kuluttajille suunnattujen datapalveluiden käytössä ja olemme etuoikeutettuja saadessamme auttaa heitä vastaamaan nousevaan kysyntään”, toteaa Tecnotreen Latinalaisen Amerikan aluejohtaja Oscar Fernandez.

Kaj Hagros, toimitusjohtaja, puh. 040 849 1749
Ingrid Peura, viestintätoimisto Netprofile, puh. (09) 6812 080, info@netprofile.fi

Jakelu
NASDAQ OMX Helsinki Oy

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 1000 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin. Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.