Tecnotreen taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2015

23.9.2014 klo 10.30

Tecnotree julkaisee tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2014 perjantaina 27.2.2015, vk 9.

Tecnotree julkaisee vuoden 2015 osavuosikatsaukset seuraavasti:

- Osavuosikatsaus 1-3/2015: keskiviikko 29.4.2015, vk 18
- Osavuosikatsaus 1-6/2015: torstai 13.8.2015, vk 33
- Osavuosikatsaus 1-9/2015: torstai 29.10.2015, vk 44

Kunkin tulosjulkistuksen yhteydessä järjestetään analyytikoille, sijoittajille ja toimittajille tiedotustilaisuus.

Yhtiö noudattaa taloudellisessa tiedottamisessaan kolmen viikon hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistamista. Kyseisenä aikana yhtiö ei keskustele pääomamarkkinoiden tai tiedotusvälineiden edustajien kanssa taloudellisesta asemastaan eikä liiketoimintansa kehityksestä.

Konsernin tulostiedotteet julkaistaan suomeksi ja englanniksi. Tiedotteet ovat saatavilla osoitteesta

Yhtiökokous

Vuoden 2015 varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 25.3.2015 Helsingissä.

Lisätietoja:
Tuomas Wegelius
talousjohtaja

tuomas.wegelius@tecnotree.com

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on yli 1000 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria yli 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com