Tecnotreen taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2020

Tecnotree Oyj, Pörssitiedote, 23.12.2019 klo 13:00

Tulosjulkistukset vuonna 2020

Tecnotree julkaisee vuoden 2020 taloudelliset katsaukset seuraavasti:

• Tilinpäätöstiedote 2019 (tilintarkastamaton): perjantai 28.2.2020
  • Osavuosikatsaus 1-3/2020: keskiviikko 29.4.2020
  • Puolivuosikatsaus 1-6/2020: keskiviikko 12.8.2020
  • Osavuosikatsaus 1-9/2020: perjantai 30.10.2020

Tecnotree julkaisee 1-3/2020 ja 1-9/2020 taloudelliset katsaukset suppeassa muodossa, ja ne sisältävät välitilinpäätöksen luvut lyhyesti kommentoituina sekä yhteenvedon kauden tapahtumista.

Yhtiö noudattaa taloudellisessa tiedottamisessaan 30 päivän pituista hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistamista. Kyseisenä aikana yhtiö ei keskustele pääomamarkkinoiden tai tiedotusvälineiden edustajien kanssa taloudellisesta asemastaan eikä liiketoimintansa kehityksestä.

Konsernin tulostiedotteet julkaistaan suomeksi ja englanniksi. Tiedotteet ovat saatavilla osoitteesta www.tecnotree.com

Tecnotree julkaisee vuosikertomuksen vuodelta 2019 viikolla 13/2020.

Yhtiökokous

Vuoden 2020 varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 16.4.2020 Espoossa.

Lisätietoja: Priyesh Ranjan, talousjohtaja, puh. +971 50 955 1188

TECNOTREE LYHYESTI:

Tecnotree Oyj (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) on teleoperaattoreiden tukipilari, jonka ohjelmistoratkaisut tavoittavat arviolta 10 prosenttia maailman väestöstä. Se on digitaalisen liiketoiminnan tukijärjestelmän palveluntarjoaja, jolla on yli 40 vuoden osaaminen alalta sekä näyttöä digitaalisesta muutoksesta ja palvelukyvykkyydestä ympäri maailman. Ketterät avoimen lähdekoodin yritysohjelmistotuotteet ja -ratkaisut sisältävät tuotteita veloitukseen, laskutukseen, asiakastukeen, viestiliikenteeseen ja sisällönhallintapalveluihin TM forumin standardien mukaisesti. Katalogipohjainen tilausjärjestelmätuote tekee yhteistyön digitaalisten kumppaneita ja IoT tarjoajien kanssa helpoksi, mahdollistaen asiakkaiden liikevaihdon kasvun, toimitusnopeuden parantamisen sekä palvelukustannusten alentamisen.