Tecnotreen taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2023

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 7.12.2022 klo 15.00

Tulosjulkistukset vuonna 2023

Tecnotree julkaisee vuoden 2023 taloudelliset katsaukset seuraavasti:

• Tilinpäätöstiedote 2022 (tilintarkastamaton): perjantai 24.2.2023
  • Osavuosikatsaus 1-3/2023perjantai 28.4.2023
  • Puolivuosikatsaus 1-6/2023: perjantai 4.8.2023
  • Osavuosikatsaus 1-9/2023: perjantai 27.10.2023

Tecnotree julkaisee 1-3/2023 ja 1-9/2023 taloudelliset katsaukset suppeassa muodossa, ja ne sisältävät välitilinpäätöksen luvut lyhyesti kommentoituina sekä yhteenvedon kauden tapahtumista.

Yhtiö noudattaa taloudellisessa tiedottamisessaan 30 päivän pituista hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistamista. Kyseisenä aikana yhtiö ei keskustele pääomamarkkinoiden tai tiedotusvälineiden edustajien kanssa taloudellisesta asemastaan eikä liiketoimintansa kehityksestä.

Konsernin tulostiedotteet julkaistaan suomeksi ja englanniksi. Tiedotteet ovat saatavilla osoitteesta https://investors.tecnotree.com/fi/

Tecnotree julkaisee vuosikertomuksen vuodelta 2022 viikolla 12/2023.

Yhtiökokous

Vuoden 2023 varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Keskiviikkona 19.4.2023.

Indiresh Vivekananda, talousjohtaja, puh. +91 98454 90584

Tecnotree on 5G-valmis digitaalinen BSS-toimittaja (Business Support System), jolla on tekoäly- ja koneoppimisosaamista sekä laajennettava monipilvipalvelu. Yhtiöllä on yli 40 vuoden vankka kokemus alalta, ja se on ensimmäisten yritysten joukossa, jotka ovat saaneet TM Forumin myöntämän Platinum Badge -tunnustuksen avoimille API-standardeille. Sen ketterä ja avoimen lähdekoodin Digital BSS -ratkaisu sisältää kaikki liiketoimintaprosessit ja tilausten hallinnan televiestintäoperaattoreille ja muille digipalvelujen tarjoajille, mikä luo muita mahdollisuuksia yhteydenpidon lisäksi. Tecnotree tarjoaa myös Fintech-ratkaisun ja monielämyksellisen digitaalisen B2B2X-markkinapaikan tilaajakannalleen Tecnotree Moments -alustan kautta. Alustalla voidaan tukea digitaalisesti verkottuneita yhteisöjä peli-, terveys-, koulutus-, OTT- ja muissa vertikaalisissa ekosysteemeissä
Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tutustu lisää www.tecnotree.com