Tecnotreen vuosikertomus ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2018 julkaistu

Tilinpäätös
04.04.2019 klo 15.15 (EEST)

Tecnotreen verkkovuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu yhtiön internet-sivuilla osoitteessa

Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2018 ja hallituksen toimintakertomuksen.

Hallituksen toimintakertomuksesta erillinen selvitys vuoden 2018 hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu yhtiön internet-sivuilla osoitteessa
www.tecnotree.com/Sijoittajat.

Selvitys löytyy myös yhtiön vuosikertomuksesta 2018.

Vuosikertomuksen tai sen osia voi tulostaa verkkovuosikertomussivuilta PDF-muodossa.

LIITTEET:
Vuosikertomus 2018
Selvityshallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2018

Lisätietoja: Kirsti Parvi, talousjohtaja, 050-517 4569

NASDAQ Helsinki Oy

TECNOTREE LYHYESTI:

Tecnotree Oyj (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) on maailmanlaajuinen telealan IT-ratkaisujen toimittaja tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan. Tecnotree auttaa asiakkaita rahoittamaan ja muuttamaan liiketoimintaansa digitaalisten palvelujen markkinapaikkana. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotree antaa ihmisille mahdollisuuden itsepalveluun, harjoittaa ja hallita omaa digitaalista elämäänsä.