Telefonica Peru valitsee Tecnotreen toimittamaan uuden Service Delivery Platform –palvelun

16.04.2019 klo 9:10 (EEST)

Tecnotree, maailmanlaajuinen telealan BSS-ratkaisujen toimittaja, ilmoitti tänään allekirjoittaneensa sopimuksen Telefonica Perun kanssa korvaamaan nykyisen palvelutuotantoalustansa. Tämän sopimuksen myötä Tecnotreen Latinalaisen Amerikan markkinaosuuden kasvu jatkuu ja osoittaa edelleen sitoutumista kasvattamaan liiketoimintaa erittäin vahvoilla asiakastarpeisiin sopivilla tuotteilla.

Tecnotree-ratkaisun avulla Telefonica Peru voi siirtyä täysin uuteen ja integroituun Digital Service Management -ympäristöön, joka perustuu microservices orkestrointiin, nopeuttaa palveluiden luomista ja toimittamista, nopeuttaa markkinoillepääsyä ja lisää liiketoimintamahdollisuuksia.

Tecnotreen toimitusjohtaja Padma Ravichander sanoi: ”Operaattoreiden on nopeutettava palvelun käyttöönottoa ja kaupallistamista, jotta ne vastaisivat nykypäivän digitalisoinnin tarpeita. Olemme iloisia voidessamme työskennellä Telefonican Perun kanssa ja luoda luotettavan kumppanuuden digitaaliseen muutosmatkaan.

LISÄTIETOJA:

Padma Ravichander, toimitusjohtaja, +97 15 641 414 20

TECNOTREE LYHYESTI:

Tecnotree Oyj (NASDAQ HELSINKI: TEM1V) on maailmanlaajuinen telealan IT-ratkaisujen toimittaja tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan. Tecnotree auttaa asiakkaita rahoittamaan ja muuttamaan liiketoimintaansa digitaalisten palvelujen markkinapaikkana. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotree antaa ihmisille mahdollisuuden itsepalveluun, harjoittaa ja hallita omaa digitaalista elämäänsä.

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin. Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.