TM Forum on myöntänyt Tecnotreelle Diamond-sertifikaatin 59 avoimen rajapinnan standardin mukaisuudesta. Näistä 9 on sertifioitu varsinaisessa käyttöympäristössään.

Lehdistötiedote 19.9.2023

Tecnotree, globaali digitaalisten alustojen ja palveluiden johtaja tekoälyn, 5G:n ja pilvipohjaisten teknologioiden alalla, on saanut timanttitason TM Forum Open API Conformance -tunnustuksen. Tunnustus osoittaa, että yhtiöllä on yhteensopivuus yhteensä 59 sertifioituun avoimeen sovellusrajapintaan, joista 9 on sertifioitu reaaliympäristössä yhdessä asiakasoperattorin kanssa, ja että yhtiö siirtynyt platinatasolta timanttitasolle. Tämän merkittävän virstanpylvään ansiosta Tecnotreellä on nyt eniten sertifioituja sovellusrajapintoja kaikista TM Forumin jäsenistä.

TM Forum on televiestintä- ja teknologiayritysten maailmanlaajuinen liitto, joka on alalla johtavassa asemassa uusien toimintamallien, vaikuttavien uusien kumppanuuksien ja kehittyneiden ohjelmistoalustojen rakennuspalikoiden määrittelyssä. Sen viestintäpalveluntarjoajien (CSP:t) ja myyjäyritysten yhteisö tarjoaa alan muutoksentekijöille foorumin, jossa voidaan jakaa uraauurtavia innovaatioita sekä tietoa markkinakehityksestä, tuotelanseerauksista ja liiketoiminnan muutosprosesseista.

Open API Conformance -sertifikaatti on tunnustus avoimien sovellusliittymien onnistuneesta käyttöönotosta kaupallisissa tuotteissa ja sovelluksissa sekä osoittaa sitoutumista avoimeen digitaaliseen arkkitehtuuriin ja alan standardeihin.

Tecnotree keskittyy luomaan digitaalisen liiketoiminnan muutosta ja vastaamaan globaalin viestintäalan kasvaviin odotuksiin innovaation ja ketteryyden avulla. TM Forumin avoimet sovellusrajapinnat mahdollistavat avoimen digitaalisen ekosysteemin, joka tarjoaa kriittisiä hallintatoimintoja digitaalisiin palveluihin, lyhentää markkinoille tuloaikaa ja parantaa kustannustehokkuutta. TM Forumin sertifioimiin avoimiin sovellusrajapintoihin perustuva Tecnotreen digitaalinen tuoteperhe mahdollistaa nopean ja joustavan integraation. Niiden avulla Tecnotree voi toteuttaa viestintäpalveluntarjoajille ja niiden kumppaneille digitalisaatiomatkan, joka tarjoaa monenlaisia mahdollisuuksia tulovirtojen kasvattamiseen.

Onnittelemme Tecnotreetä arvostetun timanttitason TM Forum Open API Conformance -tunnustuksen saavuttamisesta ja odotamme innolla, että voimme juhlistaa heidän menestystään. TM Forumin avoimet sovellusrajapinnat ovat lähtökohtaisesti laajennettavissa ja minimoivat erikoisintegraatioiden tarpeen. Tecnotree osoittaa avoimen digitaalisen arkkitehtuurin ja yhteistyön voiman 59 sertifioidun avoimen sovellusrajapinnan avulla. Tämä tunnustus on osoitus heidän onnistumisistaan innovaatiossa, käyttäjäkokemuksen parantamisessa ja kyvyssä merkittävästi kehittää asiakkaidensa liiketoimintaa", sanoo TM Forumin teknologiajohtaja George Glass.

Tecnotree Corporationin toimitusjohtaja Padma Ravichander: "Olemme iloisia, että saavutimme tämän merkittävän virstanpylvään ja saimme timanttitason TM Forum Open API Conformance -tunnustuksen. TM Forumin Open API -sertifioinnissa alan johtavana toimijana oleminen on ollut avainasemassa, kun olemme uudistaneet Tecnotreen tuotevalikoimaa. Tämän sertifioinnin avulla olemme sitoutuneet luomaan asiakkaillemme avoimen digitaalisen ekosysteemin, joka edistää digitaalista transformaatiota vastaamalla nykyaikaisten viestintäpalveluntarjoajien liiketoiminnallisiin ja teknisiin haasteisiin.

Lisätietoja: Padma Ravichander, CEO, puh. +97 156 414 1420, www.tecnotree.com