Vikingin kanne on hylätty

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 16.9.2021 klo 9.00

Tecnotree Oyj:n 19.3.2020 päivätyn pörssitiedotteen mukaisesti Viking Acquisition Corp.:in (Viking) Länsi-Uudenmaan käräjäoikeuteen jättämä haastehakemus, jossa se vaati mitätöidä tietyt Tecnotreen hallituksen vuosina 2018 ja 2019 tekemät päätökset sekä vahingonkorvausta hallituksen jäseniltä, on käräjäoikeuden 15.9.2021 antaman tuomion mukaisesti hylätty.

Käräjäoikeuden tuomio perustuu osapuolten saavuttamaan sovintoon. Tecnotree tiedotti sovinnosta 9.7.2021 julkistetussa pörssitiedotteessaan ja sovinnon ehtojen täyttymisestä 14.9.2021 julkistetussa pörssitiedotteessaan.

Priyesh Ranjan, talousjohtaja, puh. +971 50 955 1188

Tecnotree on kokonaisvaltaisten, digitaalisten liiketoiminnan hallintaratkaisujen (full stack) toimittaja operaattorikentässä. Tecnotreellä on yli 40 vuoden kokemus, sekä todistettu kyky toimittaa ratkaisuja, jotka mahdollistavat asiakkaiden toiminnan digitalisoinnin. Avoimeen lähdekoodiin perustuvat tuotteet ja ratkaisut kattavat koko liiketoimintaprosessin (tilauksesta rahaksi), ja tilausten hallintapalvelut, niin teleoperaattoreille, kuin myös muille peruspalvelujen tarjoajille. Tecnotreen tuotteista ja sovellusalustoista hyötyy yli 800 miljoonaa tilaajaa maailmanlaajuisesti.
Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tutustu lisää www.tecnotree.com