Teknoksen puuöljylle uusi vakiosävy: trendikäs harmaa

Yhä useampi suomalainen käsittelee terassinsa puun värisen öljyn sijaan harmaalla puuöljyllä. Teknoksen Woodex Wood Oil -puuöljyä on nyt saatavilla harmaan sävyisenä.

Teknoksen Woodex Wood Oil -puuöljyä saa tänä kesänä myös trendikkään harmaana. Muina väreinä pysyvät kestosuosikit ruskea ja väritön.

Woodex Wood Oil -puuöljy on liuotinohenteinen, puupintaan tunkeutuva luonnonöljy terassilattioiden ja muiden rakenteiden sekä ulkokalusteiden suojaamiseen. Se suojaa puupintoja kosteudelta, likaantumiselta ja sävytettynä myös auringon UV-säteilyltä.

Parhaimman kestävyyden saamiseksi terassi ja ulkokalusteet kannattaa käsitellä puuöljyllä vuosittain. Maanläheinen harmaa sopii kaikenlaisille terasseille ja puupinnoille. Se myös korostaa muita värejä, joten harmaa terassi saa esimerkiksi värikkäät kukat hehkumaan.

Lisätietoja:

petteri.tolonen@teknos.fi

Teknos on kansainvälinen maalivalmistaja, joka toimii yli 20 maassa Euroopassa, Aasiassa ja USA:ssa. Teknoksen liikevaihto vuonna 2018 oli 408 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1700 henkeä. Teknos on johtavia teollisuusmaalien valmistajia, jolla on vahva asema kauppa- ja rakennusmaaleissa. Teknos haluaa maailmamme kestävän pidempään tarjoamalla teknisesti edistyksellisiä pinnoiteratkaisuja suojaamaan pintoja ja pidentämään käyttökohteiden ikää. Yritys tekee tiiviistä yhteistyötä asiakkaidensa kanssa. Teknos on perustettu vuonna 1948, ja se on yksi Suomen suurimpia perheyrityksiä. Lisätietoja www.teknos.com.