Teknos pisti suositun kovapuuöljynsä spray-pulloon

Auringonsäteiden sulattaessa viimeisiä lumilämpäreitä pihalla on aika aloittaa puutarhan kevätvalmistelut. Harmaina hilseilevien puukalusteiden kohentaminen käy kätevästi Woodex Hardwood Oil Kovapuuöljy -spraylla.

Kevääseen valmistautuminen alkaa kohinalla jo huhtikuussa, kun puutarhakalusteet kaivetaan talvisäilöstä tai pressun alta auringon valoon. Niin likaiset ja hilseilevät kalusteet kuin aidat ja terassiritilät saa kuntoon pesulla ja öljykäsittelyllä. Ruskealla kovapuuöljyspraylla kauhtuneet kovapuupinnat saavat alkuperäisen sävyn hetkessä.

Mikäli talvi ei ole kohdellut kalustoa suopeasti, ja rikki menneet penkit sekä pöydät on korvattava uusilla, kannattaa ne ennen käyttöönottoa suojata liuoteohenteisella, nopeasti imeytyvällä ja kuivuvalla öljyspraylla. Käsittely tulee toistaa noin vuoden välein.

Teknoksen kevään kynnyksellä markkinoille tuoma Woodex Hardwood Oil Spray on Teknoksen suosittua kovapuuöljyä, mutta käyttäjäystävällisessä ja näppärässä spray-muodossa. Se ei valu tai roisku, ja uuden tai haalistuneen kovapuun käsittely onnistuu spraylla öljyämiseen tottumattomaltakin. Puhdista puupinta ennen suihkutusta, sen jälkeen ravista pulloa vähintään minuutin ajan. Suihkuta öljysprayta kalusteeseen tasaisesti noin 20 cm:n etäisyydeltä. Pyyhi imeytymätön öljy 15 minuutin kuluttua levityksestä. Anna kuivua seuraavaan päivään.

Woodex Hardwood Oil Kovapuuöljy

● Suihkutettava kovapuuöljy

● Uuden ja haalistuneen kovapuun, lämpökäsitellyn puun, tiikin, tammen ja mahonginpintakäsittelyyn

● Suojaa kosteudelta, likaantumiselta ja auringon UV-säteilyltä

● Värit: ruskea ja väritön. Väritön suojaa ja syventää puun väriä, ruskea suojaa ja palauttaa puulle kauniin ruskean värin.

● Ei sovi kasvihuoneisiin, -lavoihin tai eläinsuojiin

● Pakkauskoko: 500 ml

Tuotenäytteet, kuvat ja lisätiedot tuotteesta:

markkinointi@teknos.fi

Seuraa meitä Uutishuoneessa: http://news.cision.com/fi/teknos