Uusi kestävä ja vesiohenteinen Teknofloor Aqua lattiamaali

Teknofloor Aqua on uusi vesiohenteinen yksikomponenttinen betoni- ja puulattiamaali. Se on helppokäyttöinen ja kestävä maali kodin lattioihin, julkisiin tiloihin sekä kevyen liikenteen varastoihin. Puolikiiltävä pinta tekee lattiasta rauhallisen tyylikkään.

Teknofloor Aqua on vaivaton ja nopea levittää niin telalla kuin siveltimellä. Pinta kuivuu nopeasti. Päällemaalauksen voi tehdä jo neljän tunnin kuluttua, joten lattian ehtii maalaamaan valmiiksi saman päivän aikana.

Lattiamaalille tyypilliseen tapaan tasoittuva Teknofloor Aqua säilyttää värisävynsä erinomaisesti eikä valkoisenakaan kellastu kuten öljymaalit. Teknofloor Aqua on sävytettävissä uudistuneen Teknofloor-lattiavärikartan sekä Sisämaalaus-värikartan sävyihin.

Teknofloor Aqua -pakkauksissa on QR-koodi jonka avulla tarkemmat tuotetiedot ja käyttöohjeet voi ladata helposti älypuhelimeen.

Tuoteseloste: http://www.ac.teknos.fi/?pageid=H4135&lang=7

Teknofloor Aqua esite: http://www.marketzone.teknos.com/marketingzone/getitem.asp?id={D7544832-7900-4FE2-92F7-3528444EB3B0}

Teknofloor värikartta: http://www.ac.teknos.fi/?pageid=H4135&lang=17

Teknos on kansainvälinen maalivalmistaja, joka toimii yli 20 maassa Euroopassa, Aasiassa ja USA:ssa. Teknoksen liikevaihto vuonna 2018 oli 408 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1700 henkeä. Teknos on johtavia teollisuusmaalien valmistajia, jolla on vahva asema kauppa- ja rakennusmaaleissa. Teknos haluaa maailmamme kestävän pidempään tarjoamalla teknisesti edistyksellisiä pinnoiteratkaisuja suojaamaan pintoja ja pidentämään käyttökohteiden ikää. Yritys tekee tiiviistä yhteistyötä asiakkaidensa kanssa. Teknos on perustettu vuonna 1948, ja se on yksi Suomen suurimpia perheyrityksiä. Lisätietoja www.teknos.com.