Tele1 Europe - ensimmäisen neljänneksen tuloksen julkistamispäivä

Report this content

Tele1 Europe - ensimmäisen neljänneksen tuloksen julkistamispäivä Tele1 Europe (TEUR) julkistaa ensimmäisen neljänneksen tuloksensa maanantaina 15. toukokuuta. Tulos julkistetaan Tukholman pörssissä ja Nasdaqissa, joissa yritys on listattu. Tulevia raportteja: Osavuosikatsaus - 30.6.2000 päättyvä kuuden kuukauden jakso 14.08.2000 Osavuosikatsaus - 30.9.2000 päättyvä yhdeksän kuukauden jakso 13.11.2000 Vuoden 2000 toimintakertomus 12.02.2001 For more information, please contact: Tele1 Europe Holding AB Cecilia Johansson, Investor Relations Phone: +46 8 5631 02 19, Mobile: +46 701 81 02 19 E-mail: cecilia.johansson@tele1europe.se Website: www.tele1europe.com Listed at: Stockholm Stock Exchange: TEUR. NASDAQ: TEUR Tele1 Europe Tele1 Europe on nopeasti kasvava data- ja puheliikenteen verkko- ja palveluoperaattori, jonka liiketoiminta kattaa Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan. Yhtiö tarjoaa data-, puhelu- ja Internet-liikenteen laajakaistaratkaisuja suurille ja keskisuurille yrityksille ja yhteisöille Pohjoismaissa. Tele1 Europe on tällä hetkellä ainoa pohjoismainen data- ja puheluoperaattori, joka investoi paikallisiin laajakaistaverkkoihin. Paikallisverkoista ja niitä yhdistävästä runkoverkosta tulee Euroopan nopein data- ja Internet-liikenteen valtatie, jolla asiakkaalle voidaan alkuun tarjota jopa yhden gigabitin siirtokapasiteetti. http://www.tele1europe.fi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/12/20000412BIT00210/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/12/20000412BIT00210/bit0002.pdf