Tele1 Europe laajenee Ouluun - Majeston Oy:n ostolla kattava palvelupeitto Oulun

Tele1 Europe laajenee Ouluun Majeston Oy:n ostolla kattava palvelupeitto Oulun talousalueella Nopeasti kasvava pohjoismainen yritysten ja yhteisöjen laajakaistaratkaisuihin erikoistunut operaattori Tele1 Europe on ostanut Majeston Oy:n koko osakekannan. Kauppa tukee molempien yhtiöiden strategiaa tarjota yrityksille tietoliikenteen kokonaispalvelua. Tele1 Europe rakentaa vuoden 2000 aikana massiivisen, yliopistokaupungit kattavan laajakaistaverkon liike-elämän tarpeisiin kaikissa Pohjoismaissa. Oulun talousalueelle Tele1 Europen laajakaistaverkko yltää lähikuukausina. Majeston Oy:llä on palvelupisteet Oulussa, Raahessa, Taivalkoskella, Pudasjärvellä sekä Haukiputaalla. - Majeston Oy:n ammattitaitoinen ja osaava henkilöstö sekä hyvä paikallisten markkinoiden tuntemus vahvistaa kilpailuasemaamme Oulun talousalueella heti alusta alkaen, toteaa toimitusjohtaja Ari-Jussi Knaapila, Tele1 Europe in Finland Oy. Yhdessä voimme jatkossa palvella laajakaistaverkkomme piirissä olevia yritysasiakkaita tehokkaasti ja paikalliset tarpeet huomioiden. Majeston Oy on etsinyt yhteistyökumppania, jonka avulla yhtiö voi entistä kattavammin palvella yritysasiakkaitaan. - Tavoitteenamme on ollut löytää omistajaratkaisu, jonka avulla voimme vastata yritysasiakkaidemme kasvavaan tietoliikennepalveluiden tarpeeseen, kertoo toimitusjohtaja Hannu Hamari, Majeston Oy. Tele1 Europe on ihanteellinen ratkaisu kansainvälisyytensä ja verkkostrategiansa ansiosta. Majeston Oy:n liikevaihto vuonna 1999 oli vajaat 25 mmk, ja henkilöstömäärä 18. Kaikki työntekijät jatkavat yhtiön palveluksessa vanhoina työntekijöinä. Lisätietoja: Tele1 Europe in Finland Oy Ari-Jussi Knaapila, toimitusjohtaja Puh. (09) 2311 2310 Käsipuh. 040-759 1610 Sähköposti: ari- jussi.knaapila@tele1europe.fi Majeston Oy Hannu Hamari, toimitusjohtaja Puh. (08) 3213 131Käsipuh. 0400-386 785 Sähköposti: hannu.hamari@majeston.inet.fi Tele1 Europe Tele1 Europe on nopeasti kasvava data- ja puheliikenteen verkko- ja palveluoperaattori, jonka liiketoiminta kattaa Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan. Yhtiö tarjoaa data-, puhelu- ja Internet-liikenteen laajakaistaratkaisuja suurille ja keskisuurille yrityksille ja yhteisöille Pohjoismaissa. Tele1 Europe on tällä hetkellä ainoa pohjoismainen data- ja puheluoperaattori, joka investoi paikallisiin laajakaistaverkkoihin. Paikallisverkoista ja niitä yhdistävästä runkoverkosta tulee Euroopan nopein data- ja Internet-liikenteen valtatie, jolla asiakkaalle voidaan alkuun tarjota jopa yhden gigabitin siirtokapasiteetti. http://www.tele1europe.fi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/12/20000412BIT00290/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/12/20000412BIT00290/bit0002.pdf