Tele1 Europe toteuttaa Helsinki Median MikroBitti-lehden uuden Internet-palvelun Suomen suurin tietotekniikkalehti MikroBitti toteuttaa uuden Internet- liittymäpalvelunsa yhdessä Tele1 Europen (NASDAQ: TEUR, Stockholm Stock Exchange: TEUR) kanssa. Tele1 Europen 100 Mbit/s kapasiteetin laajakaistapalvelu tarjoaa nopeat ja ruuhkattomat tietoliikenneyhteydet mahdollistaen palvelun käyttäjille mm. verkkopelaamisen Internetin kautta. MikroBitti tarjoaa ensimmäisenä lehtenä täydellisen Internet-palvelun lukijoilleen kaikkialta Suomesta paikallispuhelumaksun hinnalla. Palvelu on lukijoiden käytettävissä 24 h/vrk. MikroBitin www-palvelu MBnet on Suomen suosituin tietotekniikka-alan sivusto. Kuukauden aikana MBnetissä käydään yli 500 000 kertaa, ja yksittäisiä sivuja ladataan yli viisi miljoonaa kertaa. MikroBitti ryhtyy nyt tarjoamaan tilaajilleen rajatonta pääsyä Internetiin. .- MikroBitin asema alansa markkinajohtajana asettaa suuret vaatimukset palvelun tekniselle toteutukselle, sanoo MikroBitin päätoimittaja Markku Alanen. Internet-yhteytemme sekä kotimaassa että ulkomailla on toteutettu uusimmalla tekniikalla ja korkeiden vaatimusten mukaisesti. Lehden laajan lukijakunnan tuoma suuri käyttäjämäärä edellyttää nopeita ja varmoja tietoliikenneyhteyksiä, jotka Tele1 Europe pystyy meille tarjoamaan. - MikroBitti on alansa edelläkävijä monessa mielessä, ja sen www-palvelu MBnet on Suomen suosituin tietotekniikka-alan sivusto. MBnetin käyttäjät ovat valistuneita ja vaativia asiakkaita, ja uskomme, että he tulevat olemaan tyytyväisiä uuden palvelun mahdollistamiin, entistä nopeampiin Internet-yhteyksiin, toteaa toimitusjohtaja Ari-Jussi Knaapila, Tele1 Europe in Finland Oy. Lisätietoja: Tele1 Europe in Finland Oy Ari-Jussi Knaapila, toimitusjohtaja Puh. (09) 2311 2310 / 040-759 1610 Sähköposti: ari-jussi.knaapila@tele1europe.fi Helsinki Media/MikroBitti Markku Alanen, päätoimittaja Puh. (09) 120 5743 Sähköposti: markku@mikrobitti.fi Pasi Andrejeff, toimituspäällikkö Puh. (09) 120 5767 Sähköposti: pasi@mikrobitti.fi Tele1 Europe (NASDAQ: TEUR, Stockholm Stock Exchange: TEUR) Tele1 Europe on nopeasti kasvava laajakaistaoperaattori, jonka liiketoiminta kattaa Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan. Yhtiö tarjoaa data-, puhelu- ja Internet-liikenteen laajakaistaratkaisuja suurille ja keskisuurille yrityksille ja yhteisöille Pohjoismaissa. Tele1 Europe on tällä hetkellä ainoa pohjoismainen data- ja puheluoperaattori, joka investoi paikallisiin laajakaistaverkkoihin. Paikallisverkoista ja niitä yhdistävästä runkoverkosta tulee Euroopan nopein data- ja Internet-liikenteen valtatie, jolla asiakkaalle voidaan alkuun tarjota jopa yhden gigabitin siirtokapasiteetti. http://www.tele1europe.fi Helsinki Media/Mikrobitti Helsinki Media kuuluu Suomen suurimpaan ja Pohjoismaiden toiseksi suurimpaan mediayhtiöön, Sanoma-WSOY Oyj:hin. Mikrobitti on Helsinki Median julkaisema, Suomen suurin tietotekniikkalehti, ja sillä on 300 000 lukijaa. Mikrobitin www-palvelu MBnet on Suomen suosituin tietotekniikka-alan sivusto. Se tarjoaa mikron käyttövinkkejä, ajankohtaistietoa kotimikroilun maailmasta sekä vapaasti kopioitavia ilmaispelejä ja -ohjelmia. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/08/10/20000810BIT00060/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/08/10/20000810BIT00060/bit0002.pdf