Nimitys Telesten johtoryhmässä

TELESTE OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 18.3.2022 KLO 10.30

NIMITYS TELESTEN JOHTORYHMÄSSÄ

Valerian Sand on nimitetty Video Security and Information yksikön liiketoimintajohtajaksi ja Telesten johtoryhmän jäseneksi. Valerian aloittaa tehtävässään 1.4.2022 ja raportoi toimitusjohtajalle.

TELESTE OYJ

Esa Harju

Henkilöstöjohtaja Tuomas Vanne, puh 02 2605 611

Tietoja Telestestä

Telesten integroitu tuote- ja palvelutarjonta auttaa rakentamaan ja ylläpitämään verkottuneempaa yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat televisio- ja laajakaistapalvelut sinulle, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Olemme yhteydessä asiakkaisiimme maailmanlaajuisen toimipiste- ja kumppaniverkostomme avulla. Vuonna 2021 Telesten liikevaihto oli 144 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli noin 860 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.