Telesten osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano

Teleste Oyj
24.9.2024 klo 9.00

TELESTEN OSAKKEENOMISTAJIEN NIMITYSTOIMIKUNNAN KOKOONPANO

Telesten osakkeenomistajien nimitystoimikuntaan on valittu seuraavat jäsenet:

• hallituksen puheenjohtaja, Timo Luukkainen, Tianta Oy (puheenjohtaja),
  • johtaja Patrick Lapveteläinen, Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiö, sekä
  • johtaja Esko Torsti, Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen.

Vuoden 2020 varsinaisessa yhtiökokouksessa hyväksytyn osakkeenomistajien nimitystoimikunnan työjärjestyksen mukaisesti osakkeenomistajien nimitystoimikunnan jäsenet edustavat yhtiön kolmea suurinta osakkeenomistajaa.

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta valmistelee ja esittelee hallituksen jäsenten valintaa ja hallituksen jäsenten palkitsemista koskevat ehdotukset varsinaiselle yhtiökokoukselle sekä varmistaa, että hallituksella ja sen jäsenillä on yhtiön tarpeita vastaava riittävä osaaminen ja kokemus.

Nimitystoimikunta toimittaa ehdotuksensa yhtiön hallitukselle 28.2.2025 mennessä.

Lisätietoja:

Esa Harju, toimitusjohtaja

investor.relations@teleste.com

Tietoja Telestestä
Telesten teknologioilla ja tuotteilla rakennetaan verkottunutta yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat nopeat laajakaista- ja televisiopalvelut koteihin, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Toimimme tiiviissä yhteistyössä asiakkaittemme kanssa niin virtuaalisesti kuin maailmanlaajuisen myyntiverkoston kautta. Vuonna 2023 Telesten liikevaihto oli 151,3 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli keskimäärin noin 800 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä. Katso lisätietoja verkkosivustoltamme www.teleste.com.