Telesten talousjohtaja Juha Hyytiäinen jättää tehtävänsä

Teleste Oyj
3.6.2024 klo 9:30

TELESTEN TALOUSJOHTAJA JUHA HYYTIÄINEN JÄTTÄÄ TEHTÄVÄNSÄ

Teknologiayhtiö Telesten talous- ja rahoitusjohtaja ja johtoryhmän jäsen Juha Hyytiäinen on päättänyt siirtyä Teleste Oyj:n palveluksesta uusiin tehtäviin toisessa yrityksessä.

Hyytiäinen jatkaa tehtävässään ja Telesten johtoryhmän jäsenenä elokuun lopulle mahdollisimman sujuvan siirtymävaiheen ja tehtäväsiirtojen varmistamiseksi. Uuden talousjohtajan rekrytointiprosessi on käynnistynyt. Tämän ohella elokuun puolivälistä alkaen talousjohtajan sijaisena toimii kauppatieteiden maisteri Tomi Närhinen yhtiön ulkopuolelta siihen asti kunnes uusi pysyvä talousjohtaja aloittaa tehtävässään.

”Haluan kiittää Juhaa lämpimästi hänen erinomaisesta panoksestaan Telesten talousjohtajana viimeisten yli 10 vuoden aikana. Toivotan hänelle paljon menestystä uusiin mielenkiintoisiin tehtäviin.”, toteaa toimitusjohtaja Esa Harju.

Lisätietoja:
Esa Harju, toimitusjohtaja
investor.relations@teleste.com

Tietoja Telestestä
Telesten teknologioilla ja tuotteilla rakennetaan verkottunutta yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat nopeat laajakaista- ja televisiopalvelut koteihin, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Toimimme tiiviissä yhteistyössä asiakkaittemme kanssa niin virtuaalisesti kuin maailmanlaajuisen myyntiverkoston kautta. Vuonna 2023 Telesten liikevaihto oli 151,3 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli keskimäärin noin 800 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä. Katso lisätietoja verkkosivustoltamme www.teleste.com