Business Services divisioonan johtaja Juho Lipsanen jättää TeliaSoneran

TeliaSoneran Business Services yritysmyyntidivisioonan johtaja Juho Lipsanen jättää tehtävänsä oltuaan kolme vuotta yhtiön palveluksessa. Juho Lipsanen hoitaa TeliaSonerassa muutamia projekteja aina vuoden 2008 heinäkuun loppuun asti. Toimitusjohtaja Lars Nyberg toimii toistaiseksi Business Services divisioonan johtajana.

Juho Lipsanen aloitti TeliaSonerassa vuonna 2005 TeliaSonera Finland Oyj:n toimitusjohtajana. Hänet nimitettiin vuoden 2007 alusta Integrated Enterprise Services liiketoiminta-alueen johtajaksi, ja hän toimi samalla Suomen maajohtajana. Hän on tämän vuoden alusta vastannut TeliaSoneran kaikkia yritysasiakkaita Ruotsissa ja Suomessa palvelevan uuden, yhdistetyn myyntiorganisaation perustamisesta.

”Kolme viime vuotta ovat olleet hyvin innostavaa ja antoisaa aikaa. Tuen voimakkaasti oman myyntiorganisaation perustamista yritysasiakkaille. TeliaSoneran toimitusjohtaja Lars Nyberg ja minä olemme kuitenkin tulleet siihen tulokseen, että voisin hyödyntää osaamistani ja kokemustani paremmin jossakin muussa tehtävässä. Sellaista tehtävää ei TeliaSonerassa tällä erää ole, joten olemme sopineet, että jätän konsernin. Hakeudun nyt kohti uusia haasteita ja haluaisin lausua vilpittömät kiitokseni kaikille kollegoilleni TeliaSonerassa”, Juho Lipsanen sanoo.

”Haluaisin kiittää Juho Lipsasta ja hänen ryhmäänsä TeliaSonera Finlandin uudistamisesta ja siitä työstä, jonka hän on pannut alulle Business Services divisioonassa. Toivotan hänelle onnea ja menestystä tulevissa haasteissa”, sanoo TeliaSonera AB:n toimitusjohtaja Lars Nyberg.

TeliaSonera AB julkaisee tämän tiedon Ruotsin Arvopaperimarkkinalain ja/tai Ruotsin Rahoitusvälineiden kaupankäynnistä annetun lain (lagen om handel med finansiella instrument) perusteella. Tieto on annettu julkaistavaksi 12.5.2008 klo 10.00 (CET).

Lisätietoja lehdistölle antaa:
TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-8-713 58 30