Cecilia Lundinista TeliaSoneran uusi henkilöstöjohtaja

TeliaSonera on nimittänyt Cecilia Lundinin henkilöstöjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Tällä hetkellä hän toimii vastaavassa tehtävässä Investment AB Kinnevikissä. Hän aloittaa tehtävässään TeliaSonerassa 1.9.2014.

– Henkilöjohtaminen ja kulttuuri ovat tärkeitä asioita, kun rakennamme uutta TeliaSoneraa. Näillä alueilla Human Resources  toiminto on avainasemassa. Siksi olen hyvin tyytyväinen saadessani toivottaa Cecilia Lundinin tervetulleeksi TeliaSoneraan. Cecilia on työskennellyt näiden asioiden parissa eri aloilla, ja hän on oikea henkilö johtamaan Human Resources  toimintoa, sanoo TeliaSoneran toimitusjohtaja Johan Dennelind.

Cecilia Lundin on 43-vuotias, ja hänellä on laajaa kokemusta sekä erilaisista liiketoimintarooleista että henkilöstötoimintojen alueelta. Hän on toiminut lääkeyhtiö Novartiksen Pohjoismaiden toimintojen, teleoperaattori Tele2:n ja pakkauspaperiyhtiö Billerudin henkilöstöjohtajana. Hänellä on kauppatieteiden maisterin tutkinto Linköpingin yliopistosta.

Lisätietoja TeliaSoneran lehdistöpalvelusta: 46 771 77 58 30, press@teliasonera.com, TeliaSoneran internetsivujen Newsroom, ja voit myös seurata meitä Twitterissä, Twitter @TLSN_Media.

TeliaSonera tarjoaa verkkoyhteyksiä ja televiestintäpalveluja Pohjoismaissa ja Baltian maissa, Euraasian kehittyvillä markkinoilla – Venäjä ja Turkki mukaan lukien – sekä Espanjassa. TeliaSoneran palvelut auttavat ihmisiä ja yrityksiä viestimään helposti, tehokkaasti ja ympäristöystävällisesti. Yhtiön tavoitteena on olla kaikilla markkinoillaan suurin tai toiseksi suurin operaattori tarjoamansa parhaan asiakaskokemuksen ja korkealaatuisten verkkojen sekä kustannustehokkaan toimintansa ansiosta. TeliaSonera on myös Euroopan johtava tukkumyyntitoimittaja kokonaan omistamansa kansainvälisen verkon kautta. Vuonna 2013 TeliaSoneran liikevaihto oli 101,7 mrd. kruunua, käyttökate 35,6 mrd. kruunua ja osakekohtainen tulos 3,46 kruunua. TeliaSoneran osake noteerataan NASDAQ OMX:ssä Tukholmassa ja Helsingissä. Lue lisää osoitteesta www.teliasonera.com