Håkan Dahlström Broadband Services -liiketoiminta-alueen johtoon

Håkan Dahlström, 46, on nimitetty Broadband Services -liiketoiminta-alueen johtajaksi 1.11.2008 alkaen. Hän toimii tällä hetkellä Mobility Services Swedenin johtajana. Tässä tehtävässä hän aloitti tammikuussa 2007.

Håkan Dahlström aloitti Teliassa vuonna 1998 ja hän on toiminut useissa johtotehtävissä yhtiön sisällä mm. Corporate Networks & Technology -yksikön johtajana. Hänellä on diplomi-insinöörin tutkinto Linköpingin yliopistosta Ruotsista ja maisterin tutkinto digitaaliteknologiasta Heriot Watt yliopistosta Skotlannista.

“Håkan Dahlströmillä on vankka tausta televiestintäalalta ja hän on vahva johtaja. Viimeisen puolentoista vuoden aikana hän on tehnyt erinomaista työtä Mobility Services Swedenissä ja hankkinut arvokasta markkinakokemusta. Toivotan hänet tervetulleeksi TeliaSoneran johtoryhmän jäseneksi”, sanoo Lars Nyberg, TeliaSoneran toimitusjohtaja.

Håkan Dahlström seuraa tehtävässään Anders Brusea, joka aloittaa Senior Vice Presidenttinä TeliaSonera Program Office -yksikössä. TeliaSonera Program Office on uusi yksikkö, joka vastaa konserninlaajuisista projekteista. Anders Bruse jatkaa raportoimista TeliaSoneran toimitusjohtajalle Lars Nybergille.

TeliaSonera AB julkaisee tämän tiedon Ruotsin Arvopaperimarkkinalain ja/tai Ruotsin Rahoitusvälineiden kaupankäynnistä annetun lain (lagen om handel med finansiella instrument) perusteella. Tieto on annettu julkaistavaksi 28.10.2008 klo 7.45 (CET).

Lisätietoja lehdistölle antaa:
TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-8-713 58 30