Muutoksia TeliaSoneran vaalivaliokuntaan

TeliaSonera AB (publ) päätti vuoden 2005 varsinaisessa yhtiökokouksessa valita Eva Halvarssonin Ruotsin valtion edustajaksi vaalivaliokuntaan vuoden 2006 varsinaisen yhtiökokouksen päättymiseen asti. Vaalivaliokunnalle varsinaisessa yhtiökokouksessa hyväksyttyjen sääntöjen mukaisesti Ruotsin valtio on ilmoittanut, että Jonas Iversen tulee Eva Halvarssonin sijaan Ruotsin valtion edustajaksi vaalivaliokuntaan. TeliaSoneran vaalivaliokunta koostuu tämän jälkeen seuraavista henkilöistä: Jonas Iversen (Ruotsin valtio), Markku Tapio (Suomen valtio), KG Lindvall (Robur), Lennart Ribohn (SEB) sekä hallituksen puheenjohtaja Tom von Weymarn. _____________________________________________ Lisätietoja lehdistölle antaa: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-8-713 58 30