NetCom laskee prepaid-asiakkaiden tekstiviestien hintaa

Lehdistötiedote 03.03.2004 NetCom laskee prepaid-asiakkaiden tekstiviestien hintaa TeliaSoneran tytäryhtiö NetCom laskee prepaid-asiakkaiden tekstiviestien hintaa lisää 0,10 Norjan kruunulla 0,69 Norjan kruunuun. Kaikki NetComin tekstiviestejä lähettävät asiakkaat maksavat nyt 0,69 Norjan kruunua tekstiviestiltä. Lisätietoja toimittajille antavat: Guri Wormdahl, Communications director, puh. +47934 34 200 Bjørnar Storeheier, Communications consultant, puh. +47932 06 789 Tulevaisuutta koskevat lausumat Tähän tiedotteeseen sisältyvät tulevaisuuden tilaa tai tapahtumaa koskevat lausumat, mukaan lukien toiminnan tulevaa tulosta ja muita ennusteita koskevat lausumat, ovat tulevaisuutta koskevia lausumia. Luonteensa mukaisesti tulevaisuutta koskeviin lausumiin sisältyy riskejä ja epävarmuutta, koska ne liittyvät tuleviin tapahtumiin ja niiden toteutuminen riippuu siksi olosuhteista tulevaisuudessa. Ei ole varmuutta siitä, etteikö tulokset poikkeaisi olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa suoraan tai epäsuorasti esitetyistä johtuen monista tekijöistä, joista useisiin TeliaSonera ei voi vaikuttaa. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/03/20040302BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/03/20040302BIT00510/wkr0002.pdf