Overseas Telecom myy osuutensa Bharti Mobilesta

Overseas Telecom myy osuutensa Bharti Mobilesta TeliaSoneran osittain omistama tytäryhtiö Overseas Telecom (entinen Telia Overseas) on myynyt 26 prosentin omistusosuutensa Intiassa toimivasta Bharti Mobilee Ltd:sta. Ostaja on intialainen matkapuhelinoperaattori Bharti Televentures. TeliaSonera AB kirjaa kaupasta arviolta 330 milj. Ruotsin kruunun liikevoiton. Lisätietoja lehdistölle antaa: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46 8 713 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/26/20030625BIT00560/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/26/20030625BIT00560/wkr0002.pdf