Suomailainen henkilöstön edustaja TeliaSoneran hallitukseen

Suomailainen henkilöstön edustaja TeliaSoneran hallitukseen Taru Maria Solakivi on kutsuttu TeliaSoneran hallitukseen lisäjäseneksi henkilöstön edustjana. Solakivi osallistuu hallituksen työskentelyyn ilman äänioikeutta. Taru Maria toimii Tietoliikenneliiton päätoimisena luottamusmiehenä TeliaSoneran palveluksessa Suomessa. Hän on ollut TeliaSonera Finlandin palveluksessa vuodesta 1973 ja toiminut Tietoliikenneliiton luottamusmiehenä TeliaSonerassa vuodesta 1983. Taru Maria on myös Soneran eläkesäätiön varapuheenjohtaja. Lisätietoja lehdistölle antaa: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46 8 713 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/25/20030625BIT00710/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/25/20030625BIT00710/wkr0002.pdf