Tapio Hintikka eroaa tehtävästään TeliaSoneran hallituksen puheenjohtajana

Tapio Hintikka eroaa tehtävästään TeliaSoneran hallituksen puheenjohtajana Tapio Hintikka on ilmoittanut eroavansa tehtävästään TeliaSonera AB:n hallituksen jäsenenä ja puheenjohtajana. Ero astuu voimaan välittömästi. Tapio Hintikka on ollut TeliaSoneran hallituksen puheenjohtaja Telian ja Soneran yhdistymisestä joulukuussa 2002 lähtien. Sitä ennen hän oli Soneran hallituksen puheenjohtaja. TeliaSoneran hallitus tulee pitämään ylimääräisen kokouksen, jossa valitaan uusi puheenjohtaja. Siihen saakka puheenjohtajan tehtäviä hoitaa hallituksen varapuheenjohtaja Carl Bennet. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: Carl Bennet, TeliaSoneran lehdistöpalvelun kautta, puh. +46 300 50200 Tulevaisuutta koskevat lausumat Tähän tiedotteeseen sisältyvät tulevaisuuden tilaa tai tapahtumaa koskevat lausumat, mukaan lukien toiminnan tulevaa tulosta ja muita ennusteita koskevat lausumat, ovat tulevaisuutta koskevia lausumia. Luonteensa mukaisesti tulevaisuutta koskeviin lausumiin sisältyy riskejä ja epävarmuutta, koska ne liittyvät tuleviin tapahtumiin ja niiden toteutuminen riippuu siksi olosuhteista tulevaisuudessa. Ei ole varmuutta siitä, etteikö tulokset poikkeaisi olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa suoraan tai epäsuorasti esitetyistä johtuen monista tekijöistä, joista useisiin TeliaSonera ei voi vaikuttaa. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/29/20040329BIT00070/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/29/20040329BIT00070/wkr0002.pdf