Telia lopettaa matkapuhelinverkon minuuttiveloitukset

Telia lopettaa matkapuhelinverkon minuuttiveloitukset Telia lopettaa matkapuhelinverkon minuuttiveloitukset - kaikkina vuorokauden aikoina. Uusi hintatarjous on voimassa huomisesta keskiviikosta lähtien, ja se koskee puheluja neljään miljoonaan numeroon Telian matkapuhelinverkossa. Asiakkaat voivat ottaa tarjouksen vastaan 31. päivään elokuuta 2004 mennessä, ja hinnat ovat voimassa vuoden 2005 elokuun loppuun. Tarjous koskee asiakkaita, joilla on joko Telia Mobil 50- tai Telia Mobil 100 -liittymä. Tarjouksen mukaan asiakkaat voivat kiinteää 50 kruunun kuukausimaksua vastaan soittaa matkapuheluja toisiin Telian matkapuhelimiin täysin ilman minuuttiveloitusta - kaikkina vuorokauden aikoina. Lisäksi peritään 50 äyrin avausmaksu. - Puhelut ilman minuuttiveloitusta kiinteää kuukausimaksua vastaan ovat selvä trendi Ruotsin matkaviestintämarkkinoilla juuri nyt, sanoo Marie Ehrling, TeliaSoneran Ruotsin maayhtiön toimitusjohtaja. Pidän tarjoustamme houkuttelevana ja kilpailukykyisenä. Ensinnäkin asiakas voi puhua 50 tai 100 minuuttia ilmaiseksi yli kymmeneen miljoonaan numeroon Telian kiinteässä puhelinverkossa ja matkapuhelinverkossa. Lisäksi asiakas voi puhua rajattomasti Telian matkapuhelinverkon neljään miljoonaan numeroon. Aluksi tarjous on voimassa 12 kuukautta, ja päätämme jatkosta sen kuluessa. Telia Mobil 50- ja Telia Mobil 100 -liittymillä asiakkaat voivat 90 tai 170 kruunun kiinteää kuukausimaksua vastaan puhua ilmaiseksi 50 tai 100 minuuttia kuukaudessa. Ilmaisia puheluminuutteja voi käyttää kaikkina vuorokauden aikoina puheluihin mihin tahansa Telian kiinteän ja matkapuhelinverkon yli 10 miljoonaan numeroon Ruotsissa. Kun asiakas liittää tämän uuden tarjouksen liittymäänsä, hän maksaa siis 140 tai 220 kruunua kuukaudessa. Lisätietoja lehdistölle antaa: TeliaSoneran Ruotsin lehdistöpalvelu, puh. +46 20 77 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/06/20040706BIT00090/wkr0001.pdf