Telia Mobile Finlandin myynti varmistui

Telia Mobile Finlandin myynti varmistui TeliaSonera on tänään toteuttanut Telia Mobile Finlandin myynnin Finnet Oy:lle (DNA Finland Oy, Suomen 2G Oy ja Suomen 3P Oy). Suomen kilpailuviranomaiset ovat hyväksyneet myynnin. EU-komissio on jo aiemmin antanut hyväksyntänsä myynnille. Lopullinen kauppahinta perustuu Telia Mobile Finlandin toukokuun välitilinpäätökseen. Myyntitappion arvioidaan olevan noin 100 milj. Ruotsin kruunua. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-(0)8-713 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/09/20030606BIT00840/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/09/20030606BIT00840/wkr0002.pdf