Telia tuo markkinoille uusia matkapuhelinliittymiä

Telia tuo markkinoille uusia matkapuhelinliittymiä Telia tuo tänään markkinoille kaksi uutta yksityisasiakkaille tarkoitettua matkapuhelinliittymää nimeltään Telia Mobil 50 ja Telia Mobil 100. Niiden edeltäjän Telia Mobil 25 -liittymän tapaan näihinkin sisältyy ilmaisia puheluminuutteja. Telian 10 miljoonalle asiakkaalle on nyt tarjolla 50 tai 100 ilmaista puheluminuuttia kuukaudessa. Tammikuussa 2004 markkinoille tuodusta Telia Mobil 25 -liittymästä on lyhyessä ajassa tullut Telian suosituin liittymätyyppi. Sen seuraajat Telia Mobil 50 ja Telia Mobil 100 on luotu täsmälleen samalla periaatteella. 90 tai 170 kruunun kiinteää kuukausimaksua vastaan asiakkaat voivat kuukaudessa puhua 50 tai 100 minuuttia ilmaiseksi Telian kiinteän tai matkapuhelinverkon puhelimiin. Telia Mobia 25 - liittymän kiinteä kuukausimaksu on 50 kruunua, ja sillä saa 25 minuuttia ilmaista puheluaikaa. - Uusilla liittymillämme luomme yksinkertaisia palveluja asiakkaidemme tarpeisiin, sanoo Marie Ehrling, TeliaSoneran Ruotsin maayhtiön toimitusjohtaja. Telia Mobil 25 on ollut menestys, ja jatkamme sen aloittamalla tiellä. Uusi liittymä on tarkoitettu ennen muuta keskiarvokäyttäjille ja enemmän puhuville asiakkaillemme, ja markkinoille nyt tuomamme tuotteet täydentävät edullista tarjontaamme yksityisasiakkaillemme. Ilmaisia puheluminuutteja voi käyttää kaikkina vuorokauden aikoina puheluihin mihin tahansa yli 10 miljoonasta numerosta, toisin sanoen Telian kiinteän ja matkapuhelinverkon puhelimiin Ruotsissa. Ilmaiset puheluminuutit on käytettävä kyseisen kuukauden aikana; niitä ei voi siirtää. Uusien liittymien markkinoille tulon yhteydessä loppuu Telia Classic Flat- ja Telia Classic Talk 5 -liittymien myynti. Lisätietoja lehdistölle antaa: Hans G Larsson, TeliaSoneran Ruotsin maayhtiön lehdistövastaava, puh. +46 20 77 58 30 Håkan Ström, TeliaSoneran Ruotsin maayhtiön lehdistövastaava, puh. +46 20 77 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/22/20040622BIT00170/wkr0001.pdf