TeliaSonera AB on saanut omistusoikeuden kaikkiin osakkeiseiin Sonera OYJ:SSÄ

TeliaSonera AB on saanut omistusoikeuden kaikkiin osakkeiseiin Sonera OYJ:SSÄ TeliaSonera AB:n käynnistämässä Sonera Oyj:n osakkeiden lunastusmenettelyssä nimetty välimiesoikeus on 20.3.2003 vahvistanut osakeyhtiölain 14 luvun 21 §:n mukaisen vakuuden, joka asetetaan Sonera Oyj:n osakkeenomistajille maksettavan lunastushinnan ja sille kertyvän koron maksamisen vakuudeksi. TeliaSonera AB on asettanut välimiesoikeuden hyväksymän vakuuden 21.3.2003. TeliaSonera AB on saanut osakeyhtiölain 14 luvun 21 §:n nojalla omistusoikeuden kaikkiin Sonera Oyj:n osakkeisiin vakuuden asettamisesta lukien. Helsingin Pörssin listautumiskomitea on 21.2.2003 hyväksynyt Sonera Oyj:n hakemuksen siitä, että sen osake poistetaan päälistalta heti, kun TeliaSonera AB on saanut omistusoikeuden vähemmistöosakkaiden osakkeisiin. Yhtiön osake poistuu Helsingin Pörssin päälistalta Helsingin Pörssin erillisen ilmoituksen mukaisesti. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: TeliaSonera´s Press Office, +46-(0)8-713 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/21/20030321BIT00590/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/21/20030321BIT00590/wkr0002.pdf