TeliaSonera Finland ja ACN Communications Finland sopivat yhteistyöstä

TeliaSonera Finland Oyj, sen tytäryhtiö Tele Finland Oy ja ACN Communications Finland Oy ovat tehneet yhteistyösopimuksen. Sopimuksen mukaan ACN Communications Finland lopettaa matkaviestinpalvelun tarjoamisen omalla brandillaan ja alkaa markkinoida TeleFinlandin matkaviestinpalveluja olemassaolevien myyntikanaviensa – itsenäisten myyntiedustajien – kautta. ACN:n asiakkaat Suomessa voivat jatkaa Tele Finland Oy:n asiakkaina. ACN:n omaisuutta, henkilöstöä, sopimuksia tai muuta liiketoimintaa ei siirry sopimuksen myötä Tele Finlandille.

”Lähdimme ACN:n kanssa yhteistyöhön, sillä yhtiö on toiminut verkossamme palveluoperaattorina ja haluamme varmistaa palvelun jatkuvuuden ACN:n asiakkaille,” kertoo TeliaSonera Finlandin kuluttajaliiketoiminnan johtaja Janne Vainio. ”TeliaSonera Finlandin ja meidän välisen suhteen laajentuminen tarjoaa sekä asiakkaillemme että edustajillemme merkittäviä etuja", sanoo ACN:n Euroopan toimintojen toimitusjohtaja David Colley. Yhtiöiden tekemän yhteistyösopimuksen mukaisesti Tele Finland tarjoaa ACN:n asiakkaille mahdollisuuden jatkaa vaivattomasti Tele Finlandin asiakkaana. Yhtiö tarjoaa heille siirtymäkauden ajan vastaavaa hinnoittelua kuin he ovat saaneet ACN:n asiakkaana. ACN:n asiakkaat saavat lähipäivinä postitse tarkemmat ohjeet ja lisätietoja. ”Olemme tehneet siirtymästä mahdollisimman helpon. Kaikki asiakkaan liittymät siirtyvät maksutta yhdellä kertaa ja palvelu jatkuu katkotta siirtymästä huolimatta. Asiakkaan ei tarvitse vaihtaa SIM-korttiaan, joten hänen liittymänumeronsa ei muutu, ja esimerkiksi SIM-kortille tallennetut puhelinnumerot säilyvät ennallaan,” kertoo Tele Finlandin toimitusjohtaja Arto Heimonen. Tele Finland Oy on TeliaSonera Finlandin omistama ja sen verkossa toimiva matkaviestinnän palveluoperaattori, joka tarjoaa liittymiä perusviestintään, reilun ja selkeän hinnoittelun sekä toimivan kuukausilaskutuksen.