TeliaSonera Finland tehostaa markkinatoimenpiteitään Itsenäinen palveluntarjoaja aloittaa toimintansa TeliaSonera Finland jatkaa tehostettuja markkinatoimenpiteitään tänään julkistettavilla uusilla askeleilla. Tavoitteena on loppuasiakkaiden määrän lisääminen Suomen markkinoilla. Nyt otettuja uusia askeleita ovat uuden, TeliaSoneran liiketoiminnasta riippumattoman palveluntarjoajan perustaminen sekä uusi, erityiselle kohderyhmälle suunnattu liittymätuote. Tele Finland - uusi itsenäinen palveluntarjoaja Uusi itsenäinen palveluntarjoaja, Tele Finland Oy, tarjoaa matkaviestinliittymiä TeliaSonera Finlandin verkossa. Tele Finland Oy:n omistaa kokonaan TeliaSonera Finland. Ketteryyden maksimoimiseksi Tele Finland harjoittaa kuitenkin liiketoimintaansa itsenäisesti. Yhtiöllä on oma johto ja oma brandi, koska sen palvelukonsepti eroaa TeliaSonera Finlandin palvelukonseptista. Palvelutarjonnan kehittäminen, myynti ja markkinointi hoidetaan TeliaSonera Finlandin organisaation ulkopuolella. Yhtiön tavoitteena on tarjota kilpailukykyisesti hinnoiteltuja perusliittymiä matkaviestintään ja minimoida hallinnolliset kulut sekä markkinointi- ja toimituskustannukset. Yhtiön toimitusjohtajaksi on nimitetty TeliaSonera Finlandin Tuotteet ja palvelut -yksikössä johtajana aiemmin toiminut Arto Heimonen. Tele Finlandin odotetaan tarjoavan houkuttelevan vaihtoehdon kaikkien operaattoreiden edullisista hinnoista ja peruspalvelutasosta kiinnostuneille asiakkaille. Liittymä SK Ravintoloiden asiakkaille Ravintolayhtiö SK Ravintolat toi jo perjantaina 14.5. markkinoille uuden matkaviestinliittymän, joka on kohdistettu sen kanta-asiakasohjelman jäsenille. Liittymän on tuottanut TeliaSonera Finland, ja sen markkinoinnista ja brandista vastaa SK Ravintolat. Tele Finland Oy, liittymät ja hinnat: Perus-liittymä: Puhelut kaikkiin liittymiin 0,12 euro/min Tekstiviestit kaikkiin matkaviestinliittymiin 0,07 euro/viesti Kuukausimaksu 3,45 euro/kk Pulina-liittymä Puhelut kaikkiin liittymiin 0,08 euro/min Tekstiviestit kaikkiin matkaviestinliittymiin 0,08 euro/viesti Kuukausimaksu 6,90 euro/kk Piipperi-liittymä: Puhelut kaikkiin liittymiin 0,139 euro/min Tekstiviestit kaikkiin matkaviestinliittymiin 0,09 euro/viesti Kuukausimaksu 0,00 euro/kk Piljetti-liittymä: Puhelut kaikkiin liittymiin 0,08 euro/min Tekstiviestit kaikkiin matkaviestinliittymiin 0,08 euro/viesti Kuukausimaksu 6,90 euro/kk Liittymään sisältyy yhteistyökumppaneiden, esim. Finnkinon ja Lippupalvelun, tarjoamia etuja opiskelijoille. ________________________________ Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, puh. 46-(0)8-713 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/17/20040516BIT00020/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/17/20040516BIT00020/wkr0002.pdf