TeliaSonera ilmoittaa uuden organisaationsa pro forma -talousluvut

TeliaSoneran pro forma -laskelma, jossa yhtiö ilmoittaa 1.4.2014 voimaan tulleen uuden organisaatiorakenteensa mukaiseksi oikaistut taloudelliset tiedot vuoden 2012 ensimmäisestä neljänneksestä vuoden 2014 ensimmäiseen neljännekseen, on nyt saatavilla osoitteessa www.teliasonera.com.

Tiedot annetaan, jotta talouslukujen vertailu olisi helpompaa, kun TeliaSonera jatkossa raportoi taloudelliset tietonsa uuden organisaationsa mukaisesti vuoden 2014 toisesta neljänneksestä alkaen. TeliaSonera julkistaa toisen vuosineljänneksen tuloksen 17.7.2014 klo 07:00 CET.

Lisätietoja TeliaSoneran lehdistöpalvelusta: 46 771 77 58 30, press@teliasonera.com, TeliaSoneran internetsivujen Newsroom, ja voit myös seurata meitä Twitterissä, Twitter @TLSN_Media.

TeliaSonera tarjoaa verkkoyhteyksiä ja televiestintäpalveluja Pohjoismaissa ja Baltian maissa, Euraasian kehittyvillä markkinoilla – Venäjä ja Turkki mukaan lukien – sekä Espanjassa. TeliaSoneran palvelut auttavat ihmisiä ja yrityksiä viestimään helposti, tehokkaasti ja ympäristöystävällisesti. Yhtiön tavoitteena on olla kaikilla markkinoillaan suurin tai toiseksi suurin operaattori tarjoamansa parhaan asiakaskokemuksen ja korkealaatuisten verkkojen sekä kustannustehokkaan toimintansa ansiosta. TeliaSonera on myös Euroopan johtava tukkumyyntitoimittaja kokonaan omistamansa kansainvälisen verkon kautta. Vuonna 2013 TeliaSoneran liikevaihto oli 101,7 mrd. kruunua, käyttökate 35,6 mrd. kruunua ja osakekohtainen tulos 3,46 kruunua. TeliaSoneran osake noteerataan NASDAQ OMX:ssä Tukholmassa ja Helsingissä. Lue lisää osoitteesta www.teliasonera.com