TeliaSonera ja Orange Business Services solmivat sopimuksen globaaleista yritysviestintäratkaisuista

TeliaSonera ja Orange Business Services ovat yhdistäneet voimansa tarjotakseen TeliaSoneran yritysasiakkaille laajan valikoiman aidosti globaaleja, integroituja, turvallisia ja räätälöityjä viestintäratkaisuja.

TeliaSonera yhdistää Pohjoismaiden ja Baltian maiden alueelliset IP-palvelunsa Orangen globaaleihin IP-palveluihin. Tämän ansiosta TeliaSonera voi tarjota asiakkailleen saumattomat ja täysin yhdenmukaiset viestintäpalvelut ja -ratkaisut eri palvelualustoilla ympäri maailman.

– Sopimuksesta hyötyvät yritysasiakkaamme, joiden tarpeet ulottuvat TeliaSoneran Pohjoismaiden ja Baltian kotimarkkinoiden ulkopuolelle. Kyseessä on tärkeä askel TeliaSoneran pyrkimyksessä luoda kasvua uusien matkaviestin- ja IP-pohjaisten palveluiden avulla lisäten samalla palveluiden helppokäyttöisyyttä asiakkaille, toteaa Terje Christoffersen, TeliaSonera AB:n konsernitasoisen Marketing, Products and Services -yksikön johtaja.

TeliaSonera on Orangen kumppani myös kansainvälisessä matkaviestinnän FreeMove-liittoumassa, johon kuuluvat Orange, TeliaSonera, TIM (Telecom Italia Group) ja T-Mobile.

TeliaSoneran ja Orange Business Services -yhtiön yhteisenä pyrkimyksenä on olla asiakkailleen pitkäaikainen strateginen resurssi. Ratkaisut on suunniteltu niin, että ne skaalautuvat asiakkaan tarpeiden mukaan ja että ne auttavat laajentamaan ja tukemaan asiakkaan liiketoimintaa ja parantamaan tehokkuutta.

– Orange Business Services ja TeliaSonera ovat molemmat yritysasiakkaiden liiketoimintaprosessien tueksi tarjottavien johtavien IP-palveluiden tarjoajien kärkijoukossa. Tämän sopimuksen avulla voimme tarjota TeliaSoneran kansainvälisille asiakkaille aidosti globaalin, yhdentyvän palveluvalikoiman, toteaa Philippe Koebel, Orange Business Services -yhtiön EMEA-alueen johtaja.

Tavoitteena on yhden luukun ja yhden vastuunkantajan periaatetta noudattaen vähentää monimutkaisuutta, helpottaa asiakkaiden yhteydenottoja ja tehdä palveluiden ostaminen ja viestintätarpeiden hallinta helpommiksi kansainvälisesti toimiville Pohjoismaiden ja Baltian asiakkaille. Palveluiden yhdentymisen myötä käy puhe- ja datapalveluiden saaminen samalta toimittajalta yhä tärkeämmäksi.

Orange Business Services
Orange Business Services on tarjonnut tietoliikenneratkaisuja ja -palveluja yrityksille tämän vuoden kesäkuusta lähtien. Se on osa France Telecom -ryhmää. Aikaisemmin samoja palveluita tarjoisivat France Telecom, Orange, Equant, Etrali, Almerys, EGT, Expertel Consulting, France Telecom Intelmatique, SETIB ja Solicia.

Orange Business Services tarjoaa konvergoituja puhelin- ja tietoliikenne- sekä mobiilipalveluita yrityksille. Lisäksi palveluvalikoimiin kuuluvat IT-palvelut ja paketoidut palvelut. Kaikkien palveluiden tavoitteena on tehostaa asiakkaiden liiketoimintaprosesseja ja parantaa tuottavuutta. Orange Business Services on edustettuna 166 maassa ja palvelee asiakkaita yli 200 maassa. Katso myös www.orange-business.com.

Tulevaisuutta koskevat lausumat
Tähän tiedotteeseen sisältyvät tulevaisuuden tilaa tai tapahtumaa koskevat lausumat, mukaan lukien toiminnan tulevaa tulosta ja muita ennusteita koskevat lausumat, ovat tulevaisuutta koskevia lausumia. Luonteensa mukaisesti tulevaisuutta koskeviin lausumiin sisältyy riskejä ja epävarmuutta, koska ne liittyvät tuleviin tapahtumiin ja niiden toteutuminen riippuu siksi olosuhteista tulevaisuudessa. Ei ole varmuutta siitä, etteikö tulokset poikkeaisi olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa suoraan tai epäsuorasti esitetyistä johtuen monista tekijöistä, joista useisiin TeliaSonera ei voi vaikuttaa.