TeliaSonera käyttää valtuutuksensa omien osakkeiden takaisinostoon

TeliaSonera AB:n hallitus on tänään päättänyt käyttää 3.4.2013 pidetyssä yhtiökokouksessa saamansa valtuutuksen omien osakkeiden takaisinostoon.

Turvatakseen vuoden 2010 yhtiökokouksessa päätetyn pitäaikaisen kannustinohjelman 2010–2013 mukaiset sitoumukset hallitus päätti ostaa takaisin enintään 100 000 osaketta.

Osakkeiden osto tapahtuu 22.4.–3.5.2013 välisenä aikana.

Takaisinosto tapahtuu Tukholman pörssissä (Nasdaq OMX Stockholm) hintaan, joka on kulloinkin korkeimman ostokurssin ja alimman myyntikurssin välillä.

TeliaSoneralla on yhteensä 4 330 084 781 rekisteröityä osaketta.

Yhtiöllä ei ole hallussaan omia osakkeita.

Lisätietoja TeliaSoneran lehdistöpalvelusta: +46 771 77 58 30, press@teliasonera.com, TeliaSoneran internetsivujen Newsroom-osiosta, ja voit myös seurata meitä Twitterissä, Twitter @TLSN_Media.

TeliaSonera tarjoaa verkkoyhteyksiä ja televiestintäpalveluja Pohjoismaissa ja Baltian maissa, Euraasian kehittyvillä markkinoilla – Venäjä ja Turkki mukaan lukien – sekä Espanjassa. TeliaSoneran palvelut auttavat ihmisiä ja yrityksiä viestimään helposti, tehokkaasti ja ympäristöystävällisesti. Yhtiön tavoitteena on olla kaikilla markkinoillaan suurin tai toiseksi suurin operaattori tarjoamansa parhaan asiakaskokemuksen ja korkealaatuisten verkkojen sekä kustannustehokkaan toimintansa ansiosta. TeliaSonera on myös Euroopan johtava tukkumyyntitoimittaja kokonaan omistamansa kansainvälisen verkon kautta. Vuonna 2012 TeliaSoneran liikevaihto oli 105 mrd. kruunua, käyttökate 36,1 mrd. kruunua ja osakekohtainen tulos 4,59 kruunua. TeliaSoneran osake noteerataan NASDAQ OMX:ssä Tukholmassa ja Helsingissä. Lue lisää osoitteesta www.teliasonera.com.