TeliaSonera on kuninkaallisten häiden virallinen ”Love Operator”

TeliaSonera vastaa televiestinnästä, kun noin 3 000 toimittajaa saapuu Tukholmaan seuraamaan kruununprinsessa Victorian ja Daniel Westlingin häitä. Ihmiset eri puolilla maailmaa saavat siten tilaisuuden seurata häitä ja juhlallisuuksia Tukholmassa.

TeliaSonera toimittaa täydelliset viestintäpalvelut tuhansille toimittajille ja vierailijoille, jotka saapuvat Tukholmaan seuraamaan kansainvälisesti ainutlaatuista tapahtumaa ja hienoja juhlallisuuksia. Mobiiliverkkoa päivitetään ja vahvistetaan Tukholmassa, jotta kaikki vierailijat voivat soittaa sekä lähettää tekstiviestejä, kuvia ja videoita. TeliaSonera toimittaa lisäksi yleisön käyttöön ilmaiset WiFi-surf-palvelut Tukholman keskustan alueella 6.–19. kesäkuuta.

– Olemme erittäin ylpeitä siitä, että voimme auttaa koko maailmaa seuraamaan juhlallisuuksia Tukholmassa, sanoo TeliaSoneran viestintäjohtaja Cecilia Edström. Ruotsi on IT-alan edelläkävijämaita ja TeliaSonera telealan uranuurtajia, minkä voimme nyt näyttää muulle maailmalle. Toimitamme tehokkaat Internet-yhteydet, mobiilit laajakaistapalvelut ja maailman nopeimman mobiiliverkon – 4G-verkon. Kaikki vierailijat voivat jakaa kokemuksensa ja toimia yksityisreporttereina käyttämällä mobiileja palvelujamme ja Internet-selailuvyöhykkeitämme.

Lehdistötilaisuus lähetetään 25. toukokuuta klo 10.00. Lehdistötilaisuuden tallenne on tilaisuuden jälkeen käytettävissä osoitteessa www.teliasonera.com/fi/love2010

Tiesithän tämän:

• TeliaSonera on solminut Tukholman kaupungin kanssa yhteistyösopimuksen LOVE Stockholm 2010 -kampanjasta.
  • TeliaSonera toimittaa viralliseen lehdistökeskukseen toimittajien käyttöön Internet-viestintäyhteydet ja mobiilit laajakaistapalvelut.
  • Yleisö voi seurata tapahtumia Internetissä käyttämällä ilmaista WiFi-yhteyttä Tukholman keskustan alueella.

---------------------------------------------------------------------------

TeliaSoneran lehdistöpalvelu vastaa toimittajille numerosta: +46-771 77 58 30 Tulevaisuutta koskevat lausumat Tähän tiedotteeseen sisältyvät tulevaisuuden tilaa tai tapahtumia koskevat lausumat, mukaan lukien toiminnan tulevaa tulosta ja muita ennusteita koskevat lausumat, ovat tulevaisuutta koskevia lausumia. Luonteensa mukaisesti tulevaisuutta koskeviin lausumiin sisältyy riskejä ja epävarmuutta, koska ne liittyvät tuleviin tapahtumiin ja niiden toteutuminen riippuu olosuhteista tulevaisuudessa. Ei ole varmuutta siitä, etteivätkö tulokset poikkeaisi olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa suoraan tai epäsuorasti esitetyistä monien tekijöiden vuoksi, joista useisiin TeliaSonera ei voi vaikuttaa.

TeliaSonera tarjoaa verkkoyhteyksiä ja televiestintäpalveluja Pohjoismaissa ja Baltian maissa, Euraasian kehittyvillä markkinoilla - Venäjä ja Turkki mukaan lukien - sekä Espanjassa. TeliaSonera on myös Euroopan johtava tukkumyyntitoimittaja, joka tarjoaa maiden rajat ylittäviä laadukkaita puhe-, IP- ja kapasiteettipalveluja kokonaan omistamansa kansainvälisen verkon kautta. TeliaSonera tarjoaa palveluja, joiden avulla ihmiset ja yritykset voivat viestiä helposti, tehokkaasti ja ympäristöystävällisesti. TeliaSonera luo arvoa keskittymällä maailmanluokan käyttökokemuksen tarjoamiseen asiakkaillensa, verkkojen laadun varmistamiseen ja alan parhaan kustannusrakenteen saavuttamiseen. TeliaSoneran liikevaihto oli 109 miljoonaa Ruotsin kruunua vuonna 2009, ja liittymämäärä vuoden lopussa oli 147 miljoonaa yhteensä 20 eri maassa. TeliaSoneran osake noteerataan NASDAQ OMX:ssä Tukholmassa ja Helsingissä. Lue lisää täältä: www.teliasonera.fi