TeliaSonera saattanut loppuun Telia Finansin myynnin

TeliaSonera saattanut loppuun Telia Finansin myynnin TeliaSonera on nyt saattanut loppuun Telia Finans AB:n myynnin De Lage Landen International B.V.:lle. Telia Finansin myynnin arvioidaan tuottavan TeliaSoneralle noin 0,5 miljardin Ruotsin kruunun myyntivoiton ja noin 6,2 miljardin Ruotsin kruunun positiivisen kassavirran, josta 1,2 miljardia kruunua koostuu myyntihinnasta ja 5 miljardia kruunua TeliaSoneran lainan vähennyksistä. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-8-713 58 30 Tulevaisuutta koskevat lausumat Tähän tiedotteeseen sisältyvät tulevaisuuden tilaa tai tapahtumaa koskevat lausumat, mukaan lukien toiminnan tulevaa tulosta ja muita ennusteita koskevat lausumat, ovat tulevaisuutta koskevia lausumia. Luonteensa mukaisesti tulevaisuutta koskeviin lausumiin sisältyy riskejä ja epävarmuutta, koska ne liittyvät tuleviin tapahtumiin ja niiden toteutuminen riippuu siksi olosuhteista tulevaisuudessa. Ei ole varmuutta siitä, etteikö tulokset poikkeaisi olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa suoraan tai epäsuorasti esitetyistä johtuen monista tekijöistä, joista useisiin TeliaSonera ei voi vaikuttaa. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/01/20040227BIT00400/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/01/20040227BIT00400/wkr0002.pdf