TeliaSonera toteuttaa com hemin myynnin

TeliaSonera toteuttaa com hemin myynnin Ruotsin kilpailuviranomaiset ovat tänään hyväksyneet com hem Ab:n myynnin EQT Northern Europe -yhtiölle. EU-komissio on jo aikaisemmin hyväksynyt kaupan. EU-komission ja Ruotsin kilpailuviranomaisten hyväksynnän jälkeen TeliaSonera on nyt toteuttanut com hem Ab:n myynnin. Lisätietoja lehdistölle antaa: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, 020 77 58 30 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/05/20030605BIT00690/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/05/20030605BIT00690/wkr0002.pdf