TeliaSoneran osavuosikatsaus tammi–maaliskuu 2013

TeliaSoneran osavuosikatsaus tammi–maaliskuu 2013 julkaistaan perjantaina 19.4.2013 noin klo 7.00 (Ruotsin aikaa) ja esitys on saatavilla internetissä osoitteessa www.teliasonera.com ennen lehdistö- ja analyytikkotilaisuutta.

Perjantai 19.4.2013

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus
Aika:
9.30 (Ruotsin aikaa)
Paikka: TeliaSoneran pääkonttori, Stureplan 8, Tukholma

TeliaSoneran vt. toimitusjohtaja Per-Arne Blomquist sekä vt. talous- ja rahoitusjohtaja Christian Luiga esittelevät osavuosikatsauksen tammi–maaliskuu 2013.

Tilaisuuteen osallistujia pyydetään esittämään lehdistökortti tai vastaava.

Tilaisuus on englanninkielinen ja sitä voi seurata suorana lähetyksenä internetin kautta osoitteessa www.teliasonera.com.

Kuuntele ja osallistu tilaisuuteen puhelimitse
Voit myös kuunnella tilaisuutta suorana puhelimitse ja osallistua Q&A-osioon puhelinkonferenssissa. Varmistaaksesi, että saat yhteyden puhelinkonferenssiin, soita muutamaa minuuttia ennen tilaisuuden alkamista ja ilmoita osallistumisestasi.

Puhelinnumerot:
+44 (0) 1452 555 566, 0800 694 0257

Koodi:
34327493

Huomaa, että internetlähetyksen ja puhelinkonferenssin välillä voi olla 30 sekunnin viive, jos katselet tilaisuutta samalla kun soitat sinne.

Voit myös kuunnella tilaisuutta jälkikäteen 26.4.2013 asti.

Puhelinnumero:

Koodi:
34327493

Lisätietoja TeliaSoneran lehdistöpalvelusta: +46 771 77 58 30, press@teliasonera.com, TeliaSoneran internetsivujen Newsroom-osiosta, ja voit myös seurata meitä Twitterissä,
Twitter @TLSN_Media.

TeliaSonera tarjoaa verkkoyhteyksiä ja televiestintäpalveluja Pohjoismaissa ja Baltian maissa, Euraasian kehittyvillä markkinoilla – Venäjä ja Turkki mukaan lukien – sekä Espanjassa. TeliaSoneran palvelut auttavat ihmisiä ja yrityksiä viestimään helposti, tehokkaasti ja ympäristöystävällisesti. Yhtiön tavoitteena on olla kaikilla markkinoillaan suurin tai toiseksi suurin operaattori tarjoamansa parhaan asiakaskokemuksen ja korkealaatuisten verkkojen sekä kustannustehokkaan toimintansa ansiosta. TeliaSonera on myös Euroopan johtava tukkumyyntitoimittaja kokonaan omistamansa kansainvälisen verkon kautta. Vuonna 2011 TeliaSoneran liikevaihto oli 104 mrd. kruunua, käyttökate 36,9 mrd. kruunua ja osakekohtainen tulos 4,20 kruunua. TeliaSoneran osake noteerataan NASDAQ OMX:ssä Tukholmassa ja Helsingissä. Lue lisää osoitteesta www.teliasonera.com.