TeliaSoneran taloudellisten katsausten julkaisupäivät vuonna 2005

Vuonna 2005 TeliaSonera jakaa taloudelliset katsauksensa ja järjestää varsinaisen yhtiökokouksensa seuraavan aikataulun mukaisesti: Tilinpäätöstiedote tammi-joulukuu 2004 11. helmikuuta Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2005 26. huhtikuuta Varsinainen yhtiökokous, Tukholma 26. huhtikuuta Tilaisuus osakkeenomistajille, Helsinki 27. huhtikuuta Osavuosikatsaus tammi-kesäkuu 2005 3. elokuuta Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2005 25. lokakuuta TeliaSoneran tavoite on jatkuvasti alentaa kustannuksia, ja tästä syystä varsinainen yhtiökokous pidetään ainoastaan Tukholmassa. Helsingissä järjestetään yhtiökokousta seuraavana päivänä tilaisuus osakkeenomistajille. Suomalaisilla osakkeenomistajilla on mahdollisuus tavata johdon ja hallituksen edustajia kasvotusten, eikä ainoastaan TV- monitorien välityksellä, mikä on ollut käytäntö aiempien vuosien varsinaisten yhtiökokousten yhteydesssä. _____________________________________________ Lisätietoja toimittajille antaa: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-8-713 58 30