TeliaSoneran tilinpäätöstiedote 2013

TeliaSoneran tilinpäätöstiedote tammi–joulukuu 2013 julkaistaan torstaina 30.1.2014 noin klo 7.00 (Ruotsin aikaa), ja esitys on saatavilla internetissä osoitteessa www.teliasonera.com ennen lehdistö- ja analyytikkotilaisuutta.

Torstai 30.1.2014

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus
Aika:
10.30 (Ruotsin aikaa)
Paikka: TeliaSoneran pääkonttori, Stureplan 8, Tukholma

TeliaSoneran toimitusjohtaja Johan Dennelind sekä vt. talous- ja rahoitusjohtaja Christian Luiga esittelevät tammi–joulukuun 2013 tilinpäätöstiedotteen.

Tilaisuuteen osallistujia pyydetään esittämään lehdistökortti tai vastaava.

Tilaisuus on englanninkielinen, ja sitä voi seurata suorana lähetyksenä internetin kautta osoitteessa www.teliasonera.com.

Kuuntele ja osallistu tilaisuuteen puhelimitse
Voit myös kuunnella tilaisuutta suorana puhelimitse ja osallistua Q&A-osioon puhelinkonferenssissa. Varmistaaksesi, että saat yhteyden puhelinkonferenssiin, soita muutamaa minuuttia ennen lehdistötilaisuuden alkamista ja ilmoita osallistumisestasi.

Puhelinnumerot:
+44 (0) 1452 555 566, 0800 6940 257

Koodi:
35572613

Huomaa, että internetlähetyksen ja puhelinkonferenssin välillä voi olla 30 sekunnin viive, jos katselet tilaisuutta samalla kun soitat sinne.

Voit myös kuunnella tilaisuutta jälkikäteen 5.2.2014 asti.

Puhelinnumero:

Koodi:
35572613

Lisätietoja TeliaSoneran lehdistöpalvelusta: +46 771 77 58 30, press@teliasonera.com, TeliaSoneran internetsivujen Newsroom-osiosta, ja voit myös seurata meitä Twitterissä,
Twitter @TLSN_Media.

TeliaSonera tarjoaa verkkoyhteyksiä ja televiestintäpalveluja Pohjoismaissa ja Baltian maissa, Euraasian kehittyvillä markkinoilla – Venäjä ja Turkki mukaan lukien – sekä Espanjassa. TeliaSoneran palvelut auttavat ihmisiä ja yrityksiä viestimään helposti, tehokkaasti ja ympäristöystävällisesti. Yhtiön tavoitteena on olla kaikilla markkinoillaan suurin tai toiseksi suurin operaattori tarjoamansa parhaan asiakaskokemuksen ja korkealaatuisten verkkojen sekä kustannustehokkaan toimintansa ansiosta. TeliaSonera on myös Euroopan johtava tukkumyyntitoimittaja kokonaan omistamansa kansainvälisen verkon kautta. Vuonna 2012 TeliaSoneran liikevaihto oli 105 mrd. kruunua, käyttökate 36,1 mrd. kruunua ja osakekohtainen tulos 4,59 kruunua. TeliaSoneran osake noteerataan NASDAQ OMX:ssä Tukholmassa ja Helsingissä. Lue lisää osoitteesta www.teliasonera.com.

Avainsanat: