TeliaSoneran verkkoviestintä korkealla vertailussa Euroopan suurimpiin yrityksiin

TeliaSonera on kolmantena Ruotsin verkkoviestinnän rankinglistalla ja kuudentena Euroopan listalla tällä viikolla julkistettavan tutkimuksen mukaan.

PR-toimisto Hallvarsson & Halvarson laatii vuosittain verkkoviestintään liittyvän rankinglistan sen perusteella, mitä tietoja valitut analyytikot, sijoittajat ja taloustoimittajat etsivät, kun huomioon otetaan 124 eri kriteeriä.

Euroopan 165 suurimman yrityksen joukossa TeliaSonera sijoittuu kuudenneksi ja on listan paras ruotsalaisyritys (kymmenes sija vuonna 2005). Tämä on jo kolmas teliasonera.com-sivuston saama tunnustus muutaman kuukauden sisällä. Lokakuussa julkistetulla rankinglistalla TeliaSonera sijoittui kolmanneksi 100 ruotsalaisyrityksen joukossa (seitsemäs sija vuonna 2005).

– On hauska nähdä, että pyrkimyksemme parantaa jatkuvasti verkkosivujamme tuottavat tulosta. Selvää parannusta on havaittavissa melkeinpä kaikissa kohderyhmälle tärkeissä luokissa. Eräs priorisoimamme asia on esimerkiksi merkityksellisen sijoittatiedon tarjoaminen pääomamarkkinoille, toteaa Anna Augustson, TeliaSoneran vt. viestintäjohtaja,