TeliaSoneran vuoden 2009 tilinpäätöstiedote

TeliaSoneran vuoden 2009 tilinpäätöstiedote julkaistaan keskiviikkona 11.2.2009 noin klo 7.30 (Ruotsin aikaa) ja esitys on saatavilla internetissä osoitteessa www.teliasonera.fi/sijoittajatietoa ennen lehdistö- ja analyytikkotilaisuutta.

Torstai 11.2.2009 Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus Aika: 09.30 (Ruotsin aikaa) Paikka: TeliaSoneran pääkonttori, Stureplan 8, Tukholma TeliaSoneran toimitusjohtaja Lars Nyberg sekä varatoimitusjohtaja ja talous- ja rahoitusjohtaja Per-Arne Blomquist esittelevät vuoden 2009 tilinpäätöstiedotteen. Osallistujia pyydetään esittämään lehdistökortti tai vastaava. Tilaisuus on englanninkielinen ja sitä voi seurata suorana lähetyksenä internetin kautta osoitteessa www.teliasonera.fi/sijoittajatietoa ja se on myös saatavilla jälkikäteen. Kuuntele ja osallistu tilaisuuteen suoraan puhelimella Voit myös kuunnella tilaisuutta suorana puhelimitse ja osallistua Q&A-istuntoon puhelinkonferenssissa. Varmistaaksesi, että saat yhteyden puhelinkonferenssiin, soita muutamaa minuuttia ennen lehdistötilaisuuden alkamista ja ilmoita osallistumisestasi. Puhelinnumerot: +44 (0)207 108 6303, +46 (0)8 506 269 30 Salasana puhelinkonferenssiin: TeliaSonera Huomaa, että internetlähetyksen ja puhelinkonferenssin välillä voi olla 30 sekunnin viive, jos katselet tilaisuutta samalla kun soitat sinne. Voit myös kuunnella tilaisuutta jälkikäteen 17.2.2010 asti. Puhelinnumero: +46 (0)8 506 269 49 Tunnuskoodi: 239378#