TeliaSoneran vuosikertomus 2002

TeliaSoneran vuosikertomus 2002 TeliaSoneran vuosikertomus 2002 on saatavana osoitteessa www.teliasonera.fi/sijoittajatietoa valitsemalla Sijoittasuhteet. Vuosikertomukset lähetetään niille osakkeenomistajille, jotka ovat pyytäneet konsernin taloudellisia tietoja. Saat lisätietoja ottamalla yhteyttä TeliaSoneran lehdistöpalveluun numerossa 020-77 58 30 TeliaSonera muodostettiin Telian ja Soneran yhdistyessä. TeliaSonera on Pohjoismaiden ja Baltian johtava televiestintäalan yritys, jonka osakkeilla käydään kauppaa Tukholman ja Helsingin pörsseissä sekä New Yorkin NASDAQissa. Pro forma -liikevaihto 31.12.2002 oli 81 miljardia Ruotsin kruunua (8,8 miljardia euroa) ja henkilöstön määrä 30.6.2002 oli 29 000. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/11/20030411BIT00440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/11/20030411BIT00440/wkr0002.pdf