• Telia Company/

Tervetuloa TeliaSoneran vuoden 2005 tilinpäätöstiedotetta käsittelevään analyytikko- ja lehdistötilaisuuteen 10.2.2006.

Päivä: perjantaina 10.2.2006 Aika: 14.00 (Ruotsin aikaa) Paikka: TeliaSoneran pääkonttori, Sturegatan 1, Tukholma TeliaSoneran toimitusjohtaja Anders Igel sekä varatoimitusjohtaja ja talous- ja rahoitusjohtaja Kim Ignatius esittelevät vuoden 2005 tilinpäätöstiedotteen. Osallistujia pyydetään esittämään lehdistökortti. Tilaisuus on englanninkielinen ja sitä voi seurata suorana lähetyksenä Internetin kautta osoitteessa www.teliasonera.fi/sijoittajatietoa. Katso myös erillinen kutsu puhelinkonferenssiin klo 16.00 (Ruotsin aikaa) samana päivänä. ________________________________ Lisätietoja toimittajille antavat: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46 (0)8-713 58 30 ja sijoittajasuhteet +46 (0)8-504 550 00