Tom von Weymarnista TeliaSoneran hallituksen puheenjohtaja

Tom von Weymarnista TeliaSoneran hallituksen puheenjohtaja Tom von Weyman nimitettiin TeliaSonera AB:n uudeksi hallituksen puheenjohtajaksi hallituksen kokouksessa tänään. Tom von Weymarn valittiin TeliaSonera AB:n hallituksen jäseneksi vuonna 2002. Hän on toiminut aiemmin Oy Rettig Ab:n toimitusjohtajana ja Oy Karl Fazer Ab:n toimitusjohtajana. Tom von Weymarn on Lännen Tehtaat Oyj.n hallituksen puheenjohtaja ja Oy Rettig Ab:n, Oy Telko Ab:n, CPS Color Group Oy:n ja Hydrios Biotechnology Oy:n hallituksen jäsen. Hän on myös Industri Kapitalin neuvonantajiston jäsen. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46-8-713 58 30 Tulevaisuutta koskevat lausumat Tähän tiedotteeseen sisältyvät tulevaisuuden tilaa tai tapahtumaa koskevat lausumat, mukaan lukien toiminnan tulevaa tulosta ja muita ennusteita koskevat lausumat, ovat tulevaisuutta koskevia lausumia. Luonteensa mukaisesti tulevaisuutta koskeviin lausumiin sisältyy riskejä ja epävarmuutta, koska ne liittyvät tuleviin tapahtumiin ja niiden toteutuminen riippuu siksi olosuhteista tulevaisuudessa. Ei ole varmuutta siitä, etteikö tulokset poikkeaisi olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa suoraan tai epäsuorasti esitetyistä johtuen monista tekijöistä, joista useisiin TeliaSonera ei voi vaikuttaa. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/02/20040402BIT00550/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/02/20040402BIT00550/wkr0002.pdf