Otto.-automaatteihin matkapuhelinliittymän latausmahdollisuus

Telian lehdistötiedote 18.3.2003 Otto.-automaatteihin matkapuhelinliittymän latausmahdollisuus Telian ennakkoon maksettaviin Telia Prepaid -matkapuhelinliittymiin on huomisesta alkaen mahdollista ladata lisää puheaikaa Otto.- automaateista. Telia Mobile on solminut yhteistyösopimuksen Automatia Pankkiautomaatit Oy:n kanssa. Sopimuksen myötä Telian Prepaid-liittymiin voi ladata lisää puheaikaa Otto.-automaateista. Telia Prepaid -liittymiin on mahdollista ladata puheaikaa aluksi noin 150:stä pääkaupunkiseudulla sijaitsevasta Otto.-automaatista. Muutaman viikon päästä palvelu laajenee noin 1300 automaattiin kautta maan. Uusi palvelu on käytettävissä Nordean, Sammon ja Osuuspankkien korteilla. Näiden pankkien asiakkaille Prepaid-latauspisteinä toimivat Ottopisteet näyttävät ruudullaan entisten palveluvalintojen lisäksi uuden vaihtoehdon "Puheajan lataus". Ulospäin kyseiset automaatit tulevat erottumaan niiden yhteydessä olevaan keltaiseen infotauluun kevään mittaan lisättävästä "Prepaid"-tunnuksesta. Puheajan lataus Otto.- automaateilla on helppoa: asiakas valitsee "Puheajan lataus", syöttää halutun puhelinnumeron ja valitsee haluamansa summan. Puheaika on käytettävissä lähes välittömästi latauksen jälkeen ja Telia vahvistaa latauksen puhelimeen tekstiviestillä. - Tämä on meille erittäin merkittävä päänavaus, sillä ensimmäistä kertaa Suomessa käteisautomaatit avataan jakeluverkoksi muille kuin pankkipalveluille. Otto.-automaatit ovat kätevä paikka nopeaan maksulliseen itsepalveluasiointiin, kuten kännykkäpuheajan lataus. Lähdimme suurella mielenkiinnolla mukaan yhteistyöhön, kun Telia ilmoitti kiinnostuksensa uuteen palveluun, Automatian toimitusjohtaja Tapani Penttilä sanoo. - Olemme erittäin iloisia voidessamme tarjota ensimmäisenä operaattorina Suomessa tällaista palvelua asiakkaillemme. Meillä on Suomessa jo 130 000 Prepaid-asiakasta. On hienoa, että Automatia lähti kanssamme kehittämään Prepaid-liittymää entistä toimivammaksi. Uusi latausmahdollisuus tekee Prepaid-liittymän käytöstä todella vaivattoman, Telian maajohtaja Kim Palmroos kommentoi. Uudet asiakkaat voivat hankkia Prepaid-liittymän ostamalla 50 euron arvoisen Telia Prepaid -aloituspakkauksen, joka sisältää 40 euron edestä puheaikaa. Puheluiden hinnat Telia Prepaid -liittymässä ovat 0,25 euroa minuutti ja tekstiviestien lähetys maksaa 0,17 euroa kappale. Telia Prepaid -liittymistä ei peritä kuukausimaksua. Lisää puheaikaa voi ladata paitsi Otto.-automaateista, myös internetistä sekä ostamalla latauslipukkeita muun muassa R-kioskeista, Veikkausrasteista ja Telia- myymälöistä. Lisätietoja: maajohtaja Kim Palmroos, Telia Mobile, puh. 041 500 4267 markkinointipäällikkö Jyri Marviala, Automatia Pankkiautomaatit Oy, puh. 09-133 6032 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/18/20030318BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/18/20030318BIT00230/wkr0002.pdf