Telia ja Finnair yhteistyöhön

Report this content

Telia ja Finnair yhteistyöhön Telia Mobile ja Finnair Oyj ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Telia rakentaa W-LAN -palvelunsa HomeRunin Finnairin business loungeihin. HomeRun -verkko tulee ensimmäiseksi käyttöön Helsinki-Vantaan lentokentälle Finnairin neljään business loungeen ja Arlandan lentokentälle Finnairin business loungeen. Jatkossa verkkoa tullaan laajentamaan myös Finnairin toiseen Tukholman kohteeseen, Skavstan lentokentälle. - Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme Finnairin yhteistyökumppaniksi. Telia HomeRun on ennen kaikkea liikematkustajille suunnattu nopea ja helppokäyttöinen palvelu, joka tuo avun monen työssään paljon liikkuvan arkeen. Siten nyt solmittu sopimus on ehdottoman tärkeä palvelun oikean kattavuuden takaamiseksi, Telian HomeRun-yksikön johtaja Hannu Hoviniemi kommentoi. Telia HomeRun on kannettavan tietokoneen käyttäjille suunnattu palvelu, joka tarjoaa käyttäjälleen langattoman yhteyden tietokoneesta internetiin ja tätä kautta esimerkiksi oman yrityksensä tietoverkkoon. Telia HomeRun palvelualueita on hotelleissa, kongressikeskuksissa, lentokentillä, kahviloissa ja yritysten tiloissa. Nyt huhtikuussa palvelu toimii Suomessa jo noin 30 paikassa ja kaikkiaan Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa yhteensä noin 420 paikassa. Lisätietoja: johtaja Hannu Hoviniemi, Telia Mobile, HomeRun, puh. 041 400 4003 Telia AB on Pohjoismaiden johtava viestintä- ja tietoliikenneyritys. Sen vuoden 2001 liikevaihto oli noin 57,2 miljardia Ruotsin kruunua. Telia Mobile AB on Telia AB:n tytäryhtiö, jolla on noin 5 miljoonaa liittymäasiakasta Pohjoismaissa ja Baltian alueella. Telia AB on listattu Tukholman pörssin A-listalla. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/25/20020425BIT00780/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/25/20020425BIT00780/wkr0002.pdf